20. elokuuta 2012

Y aunque se pase toda mi vida yo te esperare

Cali y Dandee - Yo Te Esperare

Photobucket

Kuin moni voi arvata mun viime viikon? Koulua koulua ja koulua. Oon ollu kunnon nolife ja tehny aika paljon koulujuttui. Tai no on mulla elämäki, tosin täl se on kyllä ollu aika kiireistä. Ootan innolla mitä täst nyt seuraa ku harkat alko todenteolla ja valmennuski parin viikon päästä. 

Jos nyt totta puhutaan, olin mä muuallaki ku koulussa viime viikolla. Hengailin aika paljon kavereitten ja Juhanin kanssa. Ja tein niitä läksyjä. Viikonloppu oli tosi kiva. Perjantaina hengailtiin keskustassa ja ostin ton kamerajalustan, kun se oli vaan 20e. Eikä tää oo ees mikään rimpula! Käyttöohjeet kyllä puuttu, mut vähän näpertelyä lisää ni kyl se toimi sitten :). Lauantaina sluibailin ja lähin Juhanille Mäntsälään yöks. Kateltiin fast & furious 5 -leffa, joka oli vastoin mun odotuksia tosi hyvä! Oli muutenki kiva sluibailla, syödä ylihyvää ruokaa ja nii ees päi. Sunnuntaina Juhani vahas kaikki niitten pihan kakspyöräset ja mä toimin assistenttina. Toisin sanoen kuvailin, tein ruokaa, kattelin ku se pesi ja vahas, ja opettelin skeittaamaan heikolla menestyksellä:D. 

Nyt mä jatkan syömistä ja enkun lukemista, heippa!

2 kommenttia:

  1. tee kaveripostaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan ku oisin kuullu ton toiveen aikasemminki :D. Mut voisinhan mä hyvin tehä jonku näkösen :D

      Poista