14. elokuuta 2012

Can you feel the love?

Will.i.am ft. Eva Simmons - This Is Love





Mun viikonloppu koostu sählystä, stressistä, hengailusta ja rippijuhlista. Perjantai meni mulla ihan vaan Juhanilla leffaa katellen. Näytin Juhanille mun yhen lempparileffan, Jos Rakastat. Jos joku ei vielä tienny, mä rakastan musikaaleja yli kaiken, yks paras vaihtoehto mun yllättämiseen on viedä kattomaan sellasta :). Myös nää leffat kelpaa mulle mainiosti! Leffaneväin meil oli Ben & Jerryä, kuten aina (tää on joku traditio meillä, melkeen aina ku me katotaan kahestaan leffa, meil on joku Ben&Jerry purkki :D). Oli muuten kauheeta ajaa kaheltatoista kotiin, kun oli jo ihan pimeetä! No hengissä selvisin :).

Lauantaina lähdin Lahteen, jossa osallistuin katusählyyn kavereitten kanssa. Kävästiin myös Triossa, josta tarttu pari korua mukaan:). Illalla olin eka Juhanilla ja sen jälkeen käytiin Ekohesessä kahvilla, jonka jälkeen mentiin Atelle istuskelemaan kun muualla oli niin kylmä:)

Sunnuntaina olinkin lähinnä tutun rippijuhlissa. Hyvää ruokaa, nätti juhlakalu ja ihana mekko, oikein onnistuneet rippijuhlat! Viihdyttiin siellä aika kauan. Sen jälkeen kävin vielä Juhanilla kun se siinä vieressä asustelee :). En jaksanut kantaa kameraa mukana juhlissa, joten mitään kuvia ei ole :/

Tällästä viikonloppuna, mites teijän viikonloput meni?

2 kommenttia:

  1. Hyvin meni ja mikä hiton juhlakalu :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se juhlien aihe, se joka konfirmoitii :D oli niin nättinä :)

      Poista