6. elokuuta 2012

My Weekend





Oho, sitä ollaanki jo sunnuntaissa, tai no maanantain puolellahan sitä jo ollaan. Mun viikonloppu oli tosi jees. Perjantai alko salilla käymisellä, jonka jälkeen mä ajelin Mäntsälään Juhanin luo yöks. Siellä oli kivaa, kuten aina. Onnistuin koukuttamaan Juhaninkin Songpop -peliin, minkä innostamana alettiin laulamaan Singstariakin pitkästä aikaa :D. Käytiin myös ajelemassa Juhanin kevarilla! Se oli aika hurjaa mennä seittemääkymppiä ja yrittää pysyä sellasen kyykky-kevarin kyydissä :D

Lauantaina mä kotiuduin Hyvinkäälle vasta iltapäivällä ja illalla olin Mira, Ainon ja Jassun kanssa. Saatiin päähän lähteä kiertämään Hyvinkään puistoja. Täällä siis on jokainen leikkipuisto merkattu taululla, jossa on numero. No lähettiin kiertämään näitä ykkösestä alkaen :D Mites menikään se sanonta että hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaset...?

Tänään aamu alko ensin raivoisalla kaappien järjestelyllä, heitin muovisäkillisen vanhoja vaatteita pois! Sitten  Juhani tuli meille, mutta mä lähinkin aika pian käymään Willassa. Ostin sieltä bleiserin, kun se oli vaan 20e alennuksessa. Siitäkin varmaan kuvaa jossain vaiheessa :). Niin ja ostin testiin tommosen pikkusen Colormaskin, ku en raaskinu ostaa isoo ku en ollu varma sävystä, ni tällä pikkusella eka testailen :). Willan kiertelyn jälkeen oltiinkin taas porukalla ja käytiin taas kiertämässä parit puistot :D. Sen jälkeen istahdettiin vielä Miralle ja sieltä mä lähin vielä salille nopeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti