25. elokuuta 2012

Mama always told me poppa always warned me don't hang around boys like you

360 ft. Gosling - Boys Like you


Eilen oli tosi kiva päivä! Tosin olin eilen vähän flunssanen. Siitä huolimatta olin eka Juhanin kanssa ja käytiin sen ja Jassun kanssa Best Burgerissa syömässä, oli hyvää :). Sen jälkeen lähin vielä Lauran kanssa shoppailemaan Willaan. 


Ostin ton harmaan neuletakin, ku oon sitä jo jonku verran katellu. Oli vaikee päättää että minkä värin otan, ku punanen ja valkonenki vaihtoehto löyty. Sitte ostin ton hameen, ku se oli niin kivan värikäs. Noi molemmat löyty Onlystä.


Sitte tähän päivään. Olin töissä Hyvinkään Elojuhlilla kolmisen tuntia, ja jaoin esitteitä. Päälle oli:
pitsitoppi-Vila
bolero-Pieces
farkut-Stocker
nahkatakki-siskon
huivi-Lindex
kengät-Converse

Ajattelin nyt kun mulla on toi kamerajalustaki, alkaa kuvailemaan välillä asujakin, jos ne on jotenki tosi kivoja musta. Ne kun on semmosia asioita, joita tykkään muitten blogeista kattoa ja lukea.


Nyt aletaan Piitan kanssa katsoa Slummien miljonääriä ja mussuttamaan herkkuja, heipat!

1 kommentti:

  1. Tosi kivoja kuvia ja kivoja asuja. Tuo pitsipaita on tosi söppänä! :)

    ♥: Reetta / reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista