23. elokuuta 2012

Ted



Käytiin siis porukalla katsomassa toi Ted-leffa. Leffan perusjuoni oli aika arvattava, mutta pikkujutut teki siitä tosi hyvän! Leffa lyhyesti kertoo siitä kuinka poika nimeltä John toivoo nallensa elävän ja toive toteutuu. Aikuisena nalle, Ted on edelleen Johnin paras kaveri. Johnilla on myös tyttöystävä, Lori, joka ei aina ihan sulata Tediä. Lori haluaa edetä suhteessa, mutta Ted tuntuu olevan tiellä. Tästä seuraa monia ongelmia, mutta kaikki päättyy kuitenkin hyvin. Leffa on loistava niille joilla on vähän "huonompi" huumori :D.


Leffaa ennen mulla oli aikaa ja kuvailin vähän asua ja muita yksityiskohtia. Farkut on Bershkasta, Ranskasta ostettu. Toppi on Blancosta, Espanjasta. Neuletakki on Stradivariuksesta, Espanjasta (joo, on mulla vaatteita ihan Suomestaki...) ja kengät on Seppälästä.

Guessin kaulakoru, on mun yleisin käyttämä kaulakoru. Sain sen Juhanilta rippilahjaks viime vuonna ja edelleen se on niin ihana ja sopii kaiken kanssa.
Lehtisormus on Ginasta, pari viikkoa sitten. Käytän yleensä aika vähän sormuksia, koska ne on poikkeuksetta liian isoja tai pieniä mulle mihinkään sormeen. Nyt osasin kuitenkin ostaa oikean kokosen, ja tota on tullukkin aika paljon käytettyä.
Kerrankin olin fiksu ja tajusin ettei tartte raahata koko omaisuutta mukana. Siispä Longchamp vaihtui Seppälän clutchiin. Toi on varmaan mun parhaimpia alelöytöjä, makso jonku 2e jossain loppualessa, ja käyttökertoja on tullu jo aika paljon :)

Tällästä siis tänään, onks joku muu nähny tota Ted-leffaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti