3. elokuuta 2012

This ain't nothing but a summer jam

R.I.O. ft. U-Jean - Summer Jam

Tänään on ollu tosi kiva päivä! Aamu alko pirteesti salilla käymisellä, sen jälkeen käytiin ostamassa mulle lukiokirjoja Helsingistä ja samalla reissulla tein pari kivaa ostostaki :). Sen jälkeen olin Ainon, Miran ja Jassun kanssa, ja eiköhän siihen putkahtanu Atte ja Nooraki jossain välissä. Eka kierrettiin Hyvinkään hienot pikaruokapaikat, ja sen jälkeen kiivettiin Kulomäen huipulle ihmettelemään. Muut oli tainnu käydä siellä useemman kerran, mut mulle oli eka kerta. Ja hienot maisemat oli! 



Sitte vielä ne ostokset :D

http://picasion.com

Ps. Sain tämmösen "pienen" lahjan Juhanilta, yllätti ihan täysin! Oon joskus ajat sitte puhunu sille mun Svarovskin kaulakorusta, ja siitä kuinka siihen ei oo korviksia, no herrapa kuunteli tarkkaan ja osti sellaset :). On se ihanaa olla välillä prinsessa jota lahjotaan :D.


Okei teksti tökkii niin pahasti että mä meen nukkumaan, unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti