12. elokuuta 2012

If I wake and your here still, give me a kiss

Chris Brown - Don't wake me up

ekan päivän asu!

Mun aamun pakolliset: aamupala ja Hesari tai Aamuposti :D.


No niin, nyt on lukio aloitettu! Kaks ekaa päivää nyt oltu, ja kyl toi vaikuttaa mun paikalta :). Uusia tuttavuuksiaki on syntyny :). Torstaina kierreltiin koulussa, kuuneltiiin kaikenlaista infoa yms. Perjantaina me oltiinki sitten jo tunneilla! Mulle valikoitu ekalle päivälle kemma, mussa ja enkku. Kemma oli hyvin yläasteen kaltasta, kuunneltiin ku maikka jorisi ja tehtiin joku moniste. Mussa oli tosi kivaa, pitkästä aikaa, mulla kun on ollu sitä viimeks seiskalla. Tunnisteltiin eri kappaleita ja puhuttiin kurssin sisällöstä. Viimisenä meillä oli enkkua, jossa mun kanssa samalla kurssilla on Sanni, Laura ja Juhani. Enkku vaikutti aika raskaalta kurssilta, ja nyt pelottaa pääsenkö sitä läpi. Mulla siis oli enkku 9 yläasteella, mut silti en osaa kielioppia pahemmin, me harjoteltiin lähinnä sanoja ja kokeetkin oli paljolti jotain ristikoita :D. Eli vähän oon pulassa, mut ehkä tästä selvitään, onneks mulla on noi kolme tuolla jotka osaa liki täydellisesti englantia, saavat vähän auttaa mua :). Huomenna sitten taas, ja sillon taitaaki olla hissaa ja yhta ainaki :D. Täytyyki selvittää huomiseks.

Nyt valmistautumaan tutun rippijuhliin! Sieltä ei välttämättä tuu kauheesti kuvia, tai sitten tulee, sen näkee sitten, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti