11. elokuuta 2012

Pikapika

Illalla tulee viel isompi postaus, mut nyt nopeesti näytän eka tän...¨


Eli mun uudet lasit! Mä en tiiä oonko ikinä täällä kertonu, mutta mulla on ollu silmälasit nyt 10 vuotta. Viimiset 3 vuotta oon käyttäny kumminki piilareita päivittäin. Nyt kumminki silmät on sen verran huonossa kunnossa että pitää alkaa vähän vähentämään ja käyttää laseja pari päivää viikossa :). Eli siis uusia laseja etsimään! Mä halusin tommoset aika yleisen mallin, ja haaveilin aluksi ray-baneista. No kiitos -5 ja -6 vahvuuksien ja oudon päänmuotoni, täyty ne unohtaa. Löysin kumminki aika sattumalta nää, ja voin sanoa että niitten 300 mallin mitä kokeilin joukosta, nää oli ainoot mitkä oikeesti voisin kuvitella päähäni. No mikäs siinä ja ostamaan! Policen siis nämä :D Ja nää varmaan näkyy jatkossa jonku verran päässä :D

Mutta joo, illalla tulee postausta lukion alusta ja muuta turhasta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti