30. maaliskuuta 2013

I've been thinking about you for all of this time

Farkut - Stocker
Bleiseri - New Look (uusi!)
Paita - Only
Laukku - Longchamp
Kengät - Converse
Kello - Ur&Penn

Torstain asu olkaa hyvät! Piita tilas rippimekkoehdokkaan New Lookista, niin ujutin pari juttua samaan tilaukseen, ja yks oli toi musta bleiseri, oli vain £19.99! Ja synttärilahjaks saatu laukku pääs asuun myös mukaan, tossa näkee ehkä ton koon paremmin :). Ja jottei mentäis ihan toimistotäti-linjalla, päätin laittaa converset ekaa kertaa tänä keväänä jalkaan! Vois muuten alkaa levitellä tota itseruskettavaa käsiinkin, on meinaan aika kalpeet!

Torstaina kokeen jälkeen menin Willaan. Tarkotuksena oli käydä kahvilla Jasminin, Veeran ja Suvin kanssa. No mä olin Willassa ekana, ja kävin pyörimässä muutamissa kaupoissa. New Yorker oli taas täynnä kaikkea kivaa ja ostinkin jopa jotain: 
Uudet kollarit! :D Oon halunnu kauheesti tälläsiä Hollister-tyyppisiä slimmimpiä collegehousuja, mutten oo löytäny sopivan kokosia. No nyt löyty New Yorkerista! Hintaa näillä oli 14,95€ eli ihan konkurssiin en joutunut :). Nää onkin tässä pääsiäisenä ollu aika ahkerasti päällä :)

Maanantaina muuten Ef:ltä ilmoitettiin että mun kielikurssi perutaan, ja joko piti valita uusi kurssi tai peruuttaa varaus kokonaan. Ongelmana tässä on se, etttä Piitan rippijuhlat on 21.7. ja mun piti lähteä 22.7. No, minnekkään muualle ei ole enää samaan aikaan matkoja (Tai no, Edinburghiin olis, mutta mä halusin mielummin vähän etelämpään) ja tosi monet vaihtoehdot oli just sillein, että tulisin heinäkuun lopussa, enkä pääsis rippijuhliin. No, soiteltiin äitin kanssa muutaman kerran Ef:lle ja saatiin onneks asia hoidettua! Eli mä pääsenkin vielä! Paikka on edelleen Torquay ja isäntäperheessä asun. Lähtö on kuitenkin jo 26.6. ja palaan 16.7. eli nyt on enää vähemmän aikaa reissuun! Ainut mikä tossa on miinuspuolena, tää uudempi matka on vähän kalliimpi. Toisaalta tää oli halvempi ku monet muut mitä ne sieltä suositteli. Mun mielestä ei ole sama, että jos alun perin matka on maksanut 1800 ja yöpyminen on isäntäperheessä, sulle tarjotaan 2300 euroa maksavaa resortmajoitusta, parhaimmillaan ihan outoon aikaan ja vielä jonnekki toiseen paikkaan... No täytyy toivoo ettei mulla mene hermot EF:n toimintaan enää! Ja pääasia on se että ylipäätään pääsen tonne!

2 kommenttia:

  1. voi miten kiva asu!:) ja kivat noi collarit:p

    VastaaPoista