17. maaliskuuta 2013

New way home, I dream a little dream of ya, to be with ya


Kuvailin vähän kirpparikamoja!
Paita - New Yorker farkut - Vero Moda
Yllätinpäs kaikki vikassa sarjapelissä, ja tein maalin! Ja joukkuekkaa ei ollu mikään helpoin, joten voin kyllä myöntää olevani ylpee ittestäni! :) Ja tää oli siis mun eka sarjapiste, että ei toi mitään hirveen yleistä mulle ole :D
Oon tässä vähän jopa raahautunu salin suuntaan!
Farkkupaita - Lindex Housut-H&M

Moikkamoi kaikille! Täällä juttelee taas maailman kiireisin! No ei, emmä kai kiireinen oo, aika menee vaan niin nopeesti. Ja kun oon täyttänyt mun aikataulut, koululla, harkoilla, töillä ja salilla, ei mun aika oo riittäny enää oikeen mihinkään tosi kivaan :(. Koulun suhteen sama taitaa jatkua kun ensiviikon alussa häämöttää koeviikko ja siel on mm. matikka semmonen kiva joka vähän stressaa, mutta eiköhän sekin oo läpästävissä jos luen tarpeeks :). Eilen mä olin pelaamassa vehkacenter-sarjaa, kävin juhanilla ja sitten vielä menin kattoo Piitan peliä. Piitan pelissä mut pistettiin musavastaavaks! Olin vähän paniikissa, että osaanko, mutta kai se ihan hyvin meni :). Tänään en ole kuin käynyt harkoissa, kuvannut kirpparitavaroita ja sitten käynyt mummolla. Ja valmistautunut huomisen koulujuttuihin. Mun pitää huomenna mm. pitää esitelmä Adam Smithistä, pitää juhanin kanssa aamunavaus (oikeesti, mitäköhän siitäkin tulee) ja levyttää cd:tä, eli siis kiireinen päivä tiedossa ja vastaavia päiviä on monta tulossa. Yritetään kuitenkin jotain sisältöä tänne saada!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti