9. maaliskuuta 2013

And That's Who I Am

Moikka, koska mulla ei ole nyt kuvia, ajattelin tehdä tälläisen monessa blogissa olleen and that's who I am -kuvasarjan. Nää on mun mielestä tosi kivoja postauksia, koska ne kertoo bloggaajasta, ja siitä miten se ite ajattelee itsensä :). Ja koska tykkään laittaa aina musiikkia postauksiin, laitetaas tähän yks mun lempparibiiseistä jo hetken aikaa


Tai no, oon mä kyllä nyt vähän kangistunu, mutta ei esim spagaati kauheen paljon vaatis :)
Ja tästä mä antaisin mitä vaan etten olis vaan ruskettuisin täydellisesti, ei oo kivaa näyttää sairaalta :(.
Joitain asioita mä en osaa vaan ottaa huumorilla, ja kyl musta voi saada aika tosikonki kuvan. Mut kyl mä osaan nauraa, mut kai mulla on vaan tosi outo huumorintaju.
Ja tää on varmaan yks mun parhaista puolista. Miks riidellä jos asiat voi selvittää ja voi pyytää anteeksi?
Tortillat ja muu ihana <3 Hei oikeesti voisin syödä niitä päivittäin
Onneks tätä ei oo joutunu muutaku lähimmät kokemaan, mutta mä osaan olla tosi äkänen aamulla ja mun pitäis saada nukkua aina edes kaheksaan.
Myönnetään, emmä haaveilis Louboutineista tai Chanelin laukusta varmastikkaan niin paljoo, ilman sitä mikä fiilistä mikä niihin merkkeihin kuuluu
Ja nyt viimeistään on selvää että mä tykkään suklaasta? :)
Varmaan pitäis kyllä mut liha on vaan liian hyvää...
Ei mua vesi muuten pelota, mutta järvessä uiminen on jotain niin kamalaa, varsinkin jos kukaan muu ei ui mun kanssa.
Ja onneks oon tälläsen kokenutkin :3
Ja mä oon kuorossa... No ei, mä haluan opetella laulamaan oikein ja puhtaasti, ja tossahan se kehittyy ihan hyvin!
Tollaset treffit mitkä tossa kuvassa on, kelpais kyllä :)
Ja tän on varmaan aika moni mun läheinen huomannut...
Tää on tämmönen pikkunen ominaisuus mikä mua vähän kauhistuttaa kun lähen sinne kielimatkalle... Mä siis olen aika aktiivinen unissani, pääosin puhun, mutta myös järjestelen tavaroita, vaihdan vaatteita ja nyt viimisenä mitä sattu mulle tällä viikolla: kävin suihkussa unissani. Musta vähän tuntuu että se onneton joka joutuu sietää mua kämppiksenä kolme viikkoa, pitää mua vähän outona sen jälkeen...
Ja se tunne ku joku hymyilee takasin! Musta on kiva yrittää piristää muita sillä että edes ite hymyilee :)
Joskus vois vähän kyllä piilottaa niitä tunteita eikä läväyttää niitä kaikkien puitavaks
Toivottavasti oisin joillekki ainaki yks niistä (:
Juhani ansaitsis jonku mitalin siitä että se on maailman paras poikaystävä, ihan oikeesti.
Joo, mulla tosiaan on -5 verran toi näkö ja lasit on ollu kohta 11 vuotta. Piilolinssejä käytän suurimman osan ajasta, kuten oon jo käyttänyt neljä vuotta.
Aina saa halia!
Toinen ehkä mun hyvä puoli. Totta kai mäkin suunnittelen paljon tulevaisuutta, mutta emmä oota että mun elämä ois silloin vasta täydellistä. Elämä on ihanaa tässä ja nyt.
Mulla on kaks nomination korua, jotka roikkuu aina mukana, ja ne on mulle tosi tärkeitä :)
Haluaisin kovasti olla aina paras, ja välillä luulenkin kai että oon...
Siis mun suusta ei kuule varmaan ikinä että sanoisin ei kiinnosta. Mua kiinnostaa! Oikeesti, voisin kysellä ja tutkia kaikkea ja selvittää syitä. Mä oon ollu tällänen aina, ja musta se on aina välillä vähän vaikea käsittää ettei jota kuta oikeasti kiinnosta kaikki asiat, mikä on ihan normaalia :D.
Kukaan heistä ei oo kuollu, mutta kaksi on sen verran sairaita, etteivät ole enää aina niitä omia itsejänsä. Ikävä on kova, mutta onneks asun kaikkia isovanhempia lähellä.
Tää on varmaan se syy miks tykkään matkustella niin hirveen paljon :)
Valitettavasti en muista niitä tärkeitä, vaan ne turhimmat yksityiskohdat...
Vähemmän mairitteleva ilmaus vois olla huomiohuora. En tiiä miten tää muille näkyy, mutta varsinkin ihan läheisimpiä kohtaan oon aina kerjäämässä huomiota
No joo, mun luonnollinen hiusten väri ei ihan blondi oo, enkä tiiä kuinka fiksu mä sit oon. Mut emmä itteäni koe ainakaan kauheen bimboks tai että mulla ois jotain valtavia aukkoja sivistyksessä. Ja kai tän postauksen idea oli kertoa mun omia ajatuksia itestä.
Ja tää on ihan hirveetä, haluun kivat kynnet!

Voi ku näitä kuvia ois voinu valita vielä tosi paljon lisää, mutta ei tätä ois silloin ainakaan ois kukaan jaksanu lukea. Tunnistaako joku muute samoja piirteitä itestään?

2 kommenttia: