28. maaliskuuta 2013

Baby Guck Mich An Ich Bin Ein Rockstar




Että sellanen viikko oli tuo viime viikko. Viime keskiviikkona tämä tyttö täytti turhan iän, eli nyt ollaan sit sexy  seveteen :D. Lahjoina sain suklaata, Longchampin laukun (Le Pliage, eli sama mikä mulla on mustana, mutta tää valkonen on pienempi koko) ja Juhanilta Frendien tuotantokauden.

Lauantaina mun piti mennä miralle viettämään tyttöjen iltaa. Illalla kumminkin toi lähtö veny ja veny. No lopulta mä kävelen sitten joskus kasin aikaan Miralle, joka kertoo ettei muita ees päässy kuin mä ja Jassu. Mira heitti mulle avaimet, että pääsin alaovesta sisään. Kun mä pääsin niitten kämppään sisälle, ihmettelin miks siellä oli niin hiljasta. No mä menin keittiöön, missä oli kakku kynttilöineen ja kaikki parhaimmat kaverit! Ei meillä mitään tyttöjeniltaa ollu, vaan ihanat oli järjestäny mulle yllätyssynttärit ja nähny kauheesti vaivaa kaiken eteen! Olin niin ilonen ja onnessani tosta, ihan parasta! Tuolla Juhani paljasti myös toisen lahjansa: ton ihanan kellon mikä on viimisessä kuvassa! Täytyy kyllä sanoa että mulla on parhaat kaverit ja poikaystävä maailmassa! :)

Kakku- ja naamakuva on nyysitty Miran blogista, itse en ottanyt yhtään koko iltana, nautin vain seurasta :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti