19. maaliskuuta 2013

I gotta find you and your heart before it falls apart

Oon nyt kuunnellu jonkun verran tosi hyviä covereita ja akustisia versioita Youtubesta, ja aattelin että ehkä tekin haluutte kuulla näitä!

Siis tää on ihan paras! Mä oon kuunnellu tätä lähiaikoina tosi paljon, tuo niin paljon uutta alkuperäseen biisiin :).
Juhani alkujaan linkkas mulle tän ja tää on niin hieno kans!
Samasta biisistä toinen cover! Halusin laittaa tän lähinnä siks, että täs on mun kaks lemppari Youtube-tähtee, Alex G ja Dave Days.

Kiss you on mun yks suurista lemppareista One Directionilta, sen takia varmaan tää cover-versioki puree hyvin :).

Ja pakko laittaa viel Dave Daysin akustinen versio sen yhestä biisistä! Jos muuten tykästy Dave Daysiin, sen omia biisejä löytyy myös spotifystä, mistä mun mielestä ainaki kokonaisia albumeja  on helpompi kuunnella

Tälläsiä tällä kertaa, onks teillä jotain youtube-suosikkeja? jos on, linkittäkää!

2 kommenttia: