21. helmikuuta 2013

So we put our hands up like the ceiling can’t hold us

Kiitos Juhanille joka tutustutti mut tähänkin biisiin, Macklemore on hyvä <3!

Varmaan yks maailman paskimmista asukuvista, mun jalat näyttää puol metriä pitkiltä, mutta menkööt. Toppi-Cubus Farkut-Cubus Kengät-New Yorker Bleiseri-Stocker Takki-Pimkie Laukku-Longchamp

Pidettii lauantaina tyttöjenilta Ainon ja Miran kanssa. Lakkailtiin kynsiä ja juoruttiin!
Mä oon nyt kunnostautunu tässä Piitan pelien seuraamisessa, sunnuntaina olin taas hallilla :)
Maanantaista keskiviikkoon olin tosiaan Juhanin luona Mäntsälässä. Tiistaina käytiin juhlistamassa Juhanin pikkuveljen 6v synttäreitä Lahdessa ja käytiin syömässä Mamma Mariassa. Se oli ihana ravintola ja ruoka oli ihan taivaallista! Suosittelen käymään!

Tässä oli tämmönen pikanen katsaus mun viikonloppuun ja hiihtoloman alkuun, mites teillä?

4 kommenttia:

  1. Ahh pizzzaaaa nam nam =)

    Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noi mamma marian pizzat oli kyllä ylihyviä! Ja sulle kans! :D

      Poista
  2. Mamma Maria on superhyvä ravintola! Omnom tuli nälkä :D

    VastaaPoista