2. huhtikuuta 2013

Beauty, to me, is about being comfortable in your own skin. That, or a kick-ass red lipstick

Mä oon innostunut nyt aika paljon huulipunista, ja pikkuhiljaa oon uskaltautunut kokeilemaan niitä koulussa! Ihan aina mä en muista lisätä huulipunaa tarpeeks usein, mutta eiköhän se siitä. Ja huulten rajaus kynä pitäis ostaa varsinkin tota pinkkiä ajatellen, ei sovi aiemmat ton kanssa! Vasemman puoleinen on voimisteluajoilta ja toiminut kisapunana, mutta eipä toi huonolta näyttänyt vaikka ikää on jo :D. Keskimmäinen pinkki on We Care Iconin ja se oli 3+1 päivillä vaan 2,90€ Myyjäki suositteli tätä mulle silmää iskien :). Toi oikean puoleinen on Rimmelin jotain Kate Moss -mallistoa ja sen ostin Lahden sokoksesta hiihtolomalla, tais jossain alessa sekin olla :). No nää on nää mitä käytän eniten. Tän lisäks käytän muutamaa huulikiiltoa, joista lempparein on Diorin maximizer kiilto jonka pitäis turvottaa huulia. Jos oon laiska, käytän pelkkää vitalista huulirasvana, eli aina mulla jotain huulissa on!

Sokoksen 3+1 päiviltä löysin myös toisen ihmetuotteen, silmien pohjustusvoiteen! Ostin sen lähinnä kokeiluun  ja yllätykseks se toimi tosi hyvin! Mä käytän aika paljon luomivärejä varsinkin silmälasien kanssa ja se on tosi ärsyttävää kun iltapäivällä kaikki on joko karissu pois tai sitten on vaan sekottunu, eikä värit oo sillein häivyttyneinä. No tää kyllä auttaa paljon! Eihän tääkään tietenkään sitä luomiväriä ihan koko päiväks liimaa luomiin, mutta empä näytä enää ihan niin suttuselta kun palaan kotiin :). Luulin muuten että kaikki primerit on joko sellasta geeliä tai vaahtomaista, mutta ei, tää onkin sellasta öljystä ja tosi riittosaa :).

Pitäiskö mun muuten tehdä ihan kunnollinen meikkipostaus? :) Voisin ehkä tehdä sellasen videolla ku en oo videotakaan hetkeen tehny :D

2 kommenttia: