3. huhtikuuta 2013

Ich weiß noch, als wir das erste Mal gechillt haben im Loft, Ich bewahr mir diese Bilder im Kopf

Huomaa että Saksan matka lähestyy, kun kuuntelee näitä mun biisejä... Muthei enää 13 päivää lähtöön!


College - New Look Farkut - Bershka Kello - Ur&Penn

Mä oon nyt puol vuotta harjotellu ton jalustan kanssa kuvaamista, mut oon vieläki ihan jäinen! Esimerkiks ku kattoo noita viime asukuvia, jotka piita otti, heti oli jotenki luonnollisempia, näissä mä vaan pönötän...

Takki - Cubus Kangaskassi - Estici Kengät - Converse Arskat - Camaïeu

Nyt ois taas vuorossa asua, kun jaksoin panostaa koeviikolla ja meikkasin jopa! Ja halusin laittaa ton uuden paidan päälle. Kuten viime asun bleiseri, tämäkin on uusi ja sieltä New Lookista. Sieltä tuli eilen jälkitoimitus jossa oli kaks muuta juttua, niistä saatte varmasti kuulla vielä! :).

Takkia en oo kyenny täällä esittelemään vieläkään :D. Eli toi takki on mun tän ja viime talven suosikki takki ja se oli lähes aina päällä. Oon ehkä jossain vaiheessa maininnu viiime talvena että ostin takin, mut sen jälkeen siitä ei oo kuulunu :D. Eli tuohan se, tykkään edelleen! Toi parka on mulla päällä varmaan 80% ajasta talvella, eli sinänsä aika tärkeä osa mun pukeutumista! Toivottavasti saisin heivata ton kuitenkin kohta kaapin perälle ja nahkatakit tilalle! :)

4 kommenttia:

  1. mä oon ainaki jo viikon tässä hyppiny nahkatakin kanssa :D tuollahan on jo niin lämmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuol on just ollu tollanen sää, et jos joutuu aamulla kävelee, jäätyis nahkatakilla, mut sit iltapäivällä hikoilen :D Ikinä ei oo hyvä!

      Poista
  2. Uu ihana toi collegepaita!! ja hyvä kuva muutenki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mäki tykkään! :) ja haha, en nyt kyllä tiiä..

      Poista