30. huhtikuuta 2013

Some shoppings

Moikka! Saksasta palattiin jo viikko sitten, mutta on ollut tosi haipakkaa viime viikko. Lupaan tehdä kuvapostauksen tällä viikolla, kunhan saan muokattua noi kaikki 200 kuvaa :D. 

Tässä ois muutamia ostoksia Saksasta. Kuten kerroinki aikasemmin, me oltiin tosi pienessä paikassa. Toi isompi kaupunki, Bad Hersfeld oli kuitenki ihan mukava noitten ostosmahdollisuuksien suhteen.
Kynsilakat Douglasilta, varmaan mun lemppariparfymeria, josta saa aina ihan hirveen kivaa palvelua, kielestä riippumatta. Essie muuten makso 6.90€ ja toi paketti oli 4.90€
Huulipuna 1,90e, Lipmarker 3,90€ ja kynsilakka Antonialta. Antonia tuli vikana päivänä ennen lähtöä mun luo ja sano et sil ois lahja mulle. No se lahja oli I Heart Bad Hersfeld -kassissa ja siellä oli kaikkea pientä ja ihanaa, kuten just toi kynsilakka.
Luomiväri 1,90€ ja eyeliner-tussi 1,90€. Ihan oikeesti, toi Saksan hintataso. Mun mielestä on jotenki tosi kummallista, et miten siel pysty olee noin halpaa. Katoin Rossmannilla mun Maybellinen Fitme -meikkivoidetta tuolla ja se makso 6,90€. Kun mä ostin sen saman Suomessa Sokokselta, tai se maksaa 12,90€ että sillein. Ja toi päti ihan kaikessa, oli kyse sitten ruuasta tai mistä tahansa, aina oli halvempaa. Mistähän toi muuten edes johtuu? Saksassa kumminki on paremmat palkat ku täällä, et ei se mistään tulotasosta ainakaa johdu...
Itseruskettava oli joku 3,50€(!!!). Oli muuten mielenkiintosta selvittää tota purkin sisältöä kun ei ihan ymmärtäny saksaa... Onneks oli laura joka kääns <3
Ja sitten tää tuoksupuoli: Antonian antama tuoksu ja sit vartalovoide.
Onneks ei ihan miljoonan mailin päässä olla saksasta :).
Tän vartalovoiteen kanssa kävi vähän hassusti. Mun PITI ostaa Flowerbomb-hajuvesi, kun se näytti niin kivasti maksavan Frankfurtin lentokentällä 37,50€. Ja aattelin et taitaa olla viel ihan sopivan kokonen pullo ku on 200ml. No enpä tajunnut lukee paketin alareunaa, enkä osannu lukea saksankielistä hintalappua. Kotona oliki sit ihana tajuta, että olin ostanu vartalovoiteen... Oli ihana tajuta, että oon ostanut neljän kympin rasvan! Onhan toi hyvän tuoksusta kyllä, ei siinä mitään.
Mekko oli mun eka ostos, jos ruokaa ei lasketa. Tää on Saal 24 nimisestä kaupasta, joka myi eri merkkejä mm. saksalaista Madonna-merkkiä, jolta tää mekko on. Makso muuten 19.90€
Pinkit slippersit on Tally Weijlistä, olikohan 8€ ja mustat yksilöt on jostain hämärästä kaupasta 12,95€. Pinkit on semmosta tekomokkanahkaa ja mustat on tekonahkaa tai nahkaa. Hinnan perusteella veikkaan ensimmäistä, mutta vaikutti toisaalta aika laadukkailta, et saa nähä.
Ihana rannekoru Antonialta. Ihan oikeesti, miten se tyttö onnistu tunnistamaan mun tyylin neljän päivän tuntemisen jälkeen? Toi on nimittäin tosi ihana! Tän lisäks se anto ainakin pinkin huulikiillon, sekin tosi mun tyylinen :). Alla oleva huivi on muuten Tally Weijlistä, ehkä 4,90€ semmonen tosi söpö :).

Tässä nää shoppailut olikin. Tai no ostin tän lisäks paljon tuliaisia, farkkulegginsit ja ihan hirveesti ruokaa ja herkkuja. Oi kunpa suomessaki olis ne Milka ja Ritter Sport -valikoimat!.

4 kommenttia: