7. toukokuuta 2013

Glada vappen, bara vatten, hela natten

Vähän myöhässä, mutta ei se mitään :). Mun vappu meni oikein hyvin :) Koululla meillä oli vuosisadan paskin vappujuhla (oli kiva olla sillä järjestävällä puolella!) ja siinä samalla Saksan matkan esittely. No mut, ei se mitään, suunta on vaa ylöspäin! Illalla sitten mentiin miralle ja tarkotuksena oli olla siellä vaan pari tuntia, mutta sitten oltiinki lähes koko ilta. Tosin menin sitten moikkaamaan muita kavereita ja siitä pyöräilinkin kotiin :) Aika rauhallisissa merkeissä meni siis, mutta tosi kivaa oli!

Muuten tää elämä saksan jälkeen on mennyt ihan hyvin, mutta hirveellä kiireellä. Perjantaina mun hyvä kaveri Nikke näytti kahdeksantoista ja piti pippalot. Oli kiva reissu vaikka eka en meinannut päästä paikalle, koska en osannut käyttää busseja ja matkaan menikin sitten 3 tuntia. Stressasin ihan hirveesti myös sitä, kun en tuntenut ketään muuta kuin synttärisankarin. Kivaa kuitenkin oli ja tutustuin moniin tosi mukaviin ihmisiin!

Mä yritän kauheesti tehdä niitä saksa-postauksia, mut jotenki tuntuu et oon ihan hirveen saamaton ja sen takia koko ajan on hirvee kiire. Huomenna mennään Johannalle grillailee ja kattomaan Suomen peliä! En oo ollu se kaikista ahkerin fani ja oon kattonu vaan yhtä peliä kun olin Juhanilla yötä Mäntsälässä. Olin muuten ekaa kertaa Juhanin kyydissä vähän pidemmällä matkalla ja piti pukea kaikki ajokamat jne :). Oli hurjaa!

Mutta nyt meen tekee läksyjä! Palaillaan myöhemmin tällä viikolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti