21. toukokuuta 2013

It's time to follow her tomorrow

Maltan ois pitäny voittaa viisut, tää oli ihan paras biisi!

Mä välttelen tässä ruotsin ja matikan lukemista ja aattelin julkasta parit arkistoihin jääneet asut! Veikkaan että postaan tällä viikolla taas vähän useammin ku oon päivät kotona!

Tää asu on viime viikon torstailta, kun oli niin lämmintä! Meillä alko koulu vasta yheltätoista joten hengailin eka Juhanilla, josta siirryttiin koululle, ja sain Juhanin ottamaan kuvat!
mekko - Vila
nahkatakki - New Look
ballerinat - Mary Paz
laukku - Longchamp
vyö - Pull And Bear
aurinkolasit - Camaïeu
Tää asu on puolestaan äitienpäivältä, kun käytiin isovanhemmilla syömässä. Toi hame on vaan niin ihana, voi ku pääsis käyttää tota useemmin!
hame - H&M
paita - Zara
bleiseri - New Look
laukku ja kengät - Seppälä


Tykkäsittekö asuista? Tai mikä oli lemppari? :) Mä lähen nyt lukemaan sitä ruotsia, heippa!

2 kommenttia:

  1. ooi ihania asuja kuten aina! apua oonks mä ainut joka ei oo viel uskaltanu käyttää shortseja tai hameita :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :D ja mul on nois molemmis asuis ollu sukkahousut päällä ku mun jalat on vähän kirjavat johtuen itseruskettavasta :DD. Mut nyt sitä ehkä uskaltais olla ilmanki! :)

      Poista