12. toukokuuta 2013

Does it almost feel like nothing changed at all?


Heippa taas, pitästä aikaa asua! Kaivoin kaapista pitkän tauon jälkeen mun huomiohousut ja tykkään noista kyllä paljon tällein keväällä ja sit kesällä. Ja sain kuulla noista kehujakin eilen!

 En kestä tota ilmettä ja asentoo. Ja tarkennus on jossai muussa kuin tässä kuvassa, hyvä liina!... Tarviin sen kaukolaukasimen nyt! Chinot - Dr. Denim Paita - Only Kengät - Saksasta Nahkatakki - New Look Laukku - Longchamp

Mulla hajos vähän aika sitten mun yhet farkut ja oon sen jälkeen ollut jonkun aikaa ilman perusfarkkuja. No, eilisen palkkapäivän kunniaksi päätin kerrankin satsata ja ostaa vähän paremmat kuin jotkut 20 euroa maksavat jegginsit. Kävelin siis hyvinkääläiseen Canyon-farkkuliikkeeseen, ja aloin sovittamaan. Mulla oli siis vaatimuksena että sopivan kokoiset, keskisiniset, ei ihan matala vyötärö ja tiukat lahkeet. Toi koko on jo haaste koska mul on niin lyhyet jalat (oli kamala tajuta, että levisten 32-lahjepituus oli liian pitkä mulle...) ja sitten mulla on aika leveä lantio. Noh, tuolla on kyllä hyvä palvelu ja myyjä osas ettii mulle just sopivat farkut!
 Eli Dr Denimit nämäkin! Hintaa oli 60e ja kovin hinta mitä olen itse maksanut farkuistani. Nää ei ole siis sellaista kangasta mitä on ne Carlingseissa myytävät Dr Denimin jegginsit, vaan sellasta paksumpaa farkkua. Toivottavasti nää myös kestää pitempään kuin mitä oon niiden jegginsien kuullu kestävän! :)
Johtuukohan tää huono laatu kun latasin kuvat bloggerin, enkä photobucketin kautta? Tääkin kuva on jotenki tosi sumea... Mutta juu, ostin myös ihanat huomiokorvikset Vilasta ja makso 9,95€.

Hei sitten tähän loppuun sellainen kysymys, että mitä ihmettä teen noiden kuvien kanssa? Oon ladannu kohta vuoden mun kuvat photobuckettiin ja se on toiminu hyvin. Nyt kuitenkin mun photobucket-tila alkaa olla ihan täynnä, joten uusi kuvapankki pitäisi keksiä. Ehdotuksia? Bloggerin kautta en näitä oikeen tykkäilis ladata...

Toinen olis myös, että millä te ihmiset muokkaatte kuvianne? Mä käytin ensin Picasaa, mikä oli ihan okei, ja sen jälkeen siirryin photobucketin kuvanmuokkaustoimintoon. Sattuneesta syystä en voi palata tohon jälkimmäiseen jota oon ahkerasti käyttänyt. Picasa on puolestaan vähän liian yksinkertanen. Ei, emmä mitään photaria haluiskaan käyttää, mut joku semmonen mihin sais ladattua monta kuvaa kerralla ja muokkailuun ei menis kahta tuntia :D. Antakaa siis kuulua ehdotuksia!

2 kommenttia:

  1. kivat pökät! mul on just noi samat ja must noi on ollu just jees, ainut et liian pitkät mulle...:D
    Vois näkyillä lähipäivinä..:)
    jasmin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäki tykkään noista hirveesti! Ja vois joo ehdottomasti! :)

      Poista