20. kesäkuuta 2012

Lomalla viimeinkin

Joo ehkä mä ilmotan näin alkuu et tän tekstin kirjoitan minä, Juhani. Odotettavissa on siis luultavammin vähä erilaista matskua.
Elikkäs Liinan pyynnöstä kirjottelen, paha sanoa miks mua tähän pyydettii :D

Sitte teille jotka ei musta niin hirveesti tiiä ja oon se mysteerinen poikaystävä josta Liina aina puhuu. Olen siis 16v ja tuntenu Liinan päiväkodista asti. Omistan vihreenruskeet silmät ja tummanruskeet kiharat hiukset. Lisäks mä olen sen n. 185cm pitkä ja soittelen kitaraa ja pelailen säbää.

Nyt postauksee, säälikää ensikertalaista. Vois vaikka kirjottaa paljastuspostauksen Liinasta!

Alotetaa helpoista mitkä te nyt saatoitteki tietää.

Lempiruokana sillä on tortillat koska kanapastoja on liikaa erilaisia.

Mut sitte!

Sillä on se pimee puoli! ;_;

Se on vähä... sottanen. Tästä työpöydältäki ku löytyy kynsilakoista kuihtuneihi ruusuihi ja kokis juomapulloo.
Ja se ei tykkää laulaa. Ei sitte yhtää! Se vihaa omaa lauluääntään. Ja on tositosi läheisyydenkipee. Mikä on munmielest hyvä juttu, mulle mukavampaa :) Ja itsekriittisyys, sitä on liikaa. Yks itsekriittisemmist minkä tiiän ja se on huono. Mä ku oon yks niistä jotka on tosi huonoi kuuntelee valitusta siitä miltä näyttää ku oon ite niinpaljo erimielt.

MUTTA, tosi hyviäki asioita löytyy (ja paljon, mut kaikista en taida kertoo). Se on ihanin ja huvittavin ihmine jonka tunnen. Se myös haluu oikasta kaikki mualiman vääryydet. Välillä oikei sulosta ku se selittää kui se tekis asiat erilail vaik se ei voi miteenkää niihi vaikuttaa. Ja se on kyl just se ihmine jota mä kaipasin mun elämää. Se on yks parhaista kuuntelioista jonka oon ikinä tuntenu. Jos ikinä tulee jotai sen kans voi keskustella luottamuksellisesti. Se on auttanu mua tosi paljo viimese vuode aikan ja toivottavasti auttaa jatkossaki.

Mä en jaksa listaa toho niit ällöromanttisii asioita jotka voisin sanoo. Ei vaa tunnu oikeelta paikalta kirjotella niitä.

Yhteenvetona se on mun elämän tärkein ihmine jota en ikinä haluu menettää vaik välil oiski hankalaa. Jotku sanoo et teininä pitkässä suhteessa olemine on turhaa ja se estää kokemasta sen ajan elämän kokonaa. Mä kyseenalastan ton lauseen koska näillä henkilöillä ei varmasti oo kokemusta tästä asiasta. Mä veikkaan et oon kokenu kaiken sen kokemisen arvosen.

Ja sitte koska Liina oli kiero ja katto kännykällää kaiken mitä mä kirjotin toho ylemmäs ni mä aattelin et voisin kirjottaa jotai lyhyttä runonpätkää tähä loppuu.

"Roses are red, violets are blue.
World is beautiful, so are you.
I believe to angels,
you're one yourself.
I hope we stick together,
'till the end of world or just simply forever.
When I say i love you I really mean it,
I hope you do too.
This is a love story, I think it's clear.
I wrote it from my love, and now we're both here.
For all you readers, remember this advice:
When you fall in love, remember always to think twice"

Moikkamoi kaikille!



4 kommenttia: