24. heinäkuuta 2013

Shoppings from England

Torquaista on jo viikko sitten palattu takaisin ja nyt haluaisin takasin sinne. Oli siis ihan mahtava reissu ja kuulette siitä vielä paljon lisää!

Tässä olis siis videolla mun ostokset Englannista. Mun pitää selkeesti tehdä näitä videoita enemmän, kun oon aika jäinen tässä :D. Ja toivottavasti saatte jotain selvää mun puheesta, hillitön puhenopeus yhdistettynä pieneen puhevikaan on aika suuri ongelma mulle... No katsokaa silti ihmeessä!


En kestä tota loppua, kruunaa koko videon :D. No ei sitä pidä ottaa liian vakavasti ja harjoitus tekee mestarin. Mutta palaillaan seuraavan kerran Lontoon kuvilla!

4 kommenttia:

  1. Aika kivoja! Hitto mä repesin tolle "nähää" tos lopussa :--D Ihana :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo, mä hajoon sille itekki :D mutta kehityskäyrä on vaan ylöspäin! :D

      Poista