17. lokakuuta 2012

Trouble-troublemaker, yeah That's your middlename


Siivosin mun vaatekaapin, tosin tossa on vaan topit ja t-paidat ja ylähyllyllä shortsit ja hameet. Ja on mulla enemmänki paitoja, puolet pistin vaa pesuun tai silitykseen täs vaihees :D.
Koeviikon saldo!
Nina värjäs mun kulmat ja ripset eilen! Ripsissä ei nyt ihan hirveesti näe eroo ku ne on tosi huomaamattomat, mut noi kulmat! Ois kiva jos ois luonnostaan  ton väriset eikä blondit :D.
Kakkukuva vol 302, näitä leivoksia ette ookkaa nähny.
Koulun vuosipäivän esitys, "maikat" tanssi Gangnam styleä...
Ostin tollasen neulejutun, mis ei oo hihoja, kai toi joku poncho on :D. Tykkäätteks juurikasvusta? Onneks on ens viikol kampaaja :D.

No terve taas! Mä yritän vältellä täällä ohjelmien ja läksyjen tekoo ja aattelin tulla jutskailee teille  (:. Mulla on sinänsä ollu tässä vaikka mitä lähiaikoina. Perjantaina oli syysomput, eli Hykin vuosipäivä jollon meil oli illalla näytös missä me esiinnyttiin kuoron kanssa ja siel oli abien ja opettajien esityksiä yms. Oli ihan huippu ainakin abien esitys maikoista jotka lähti jahtaamaan miestä Ibizalle :D. Sen jälkeen Juhani tuli pitkästä aikaa yöks meille:).
Lauantaina lähdin kaupungille Miran kanssa ja käytiin pitkästä aikaa Coffee Housessa jossa ostin mitäs muutakaan kuin suklaakakun ja vaahtokarkkikaakaon :). Ostin myös Lindeksiltä ton neulejutun, mikä jako jo mielipiteitä vahvasti. Juhani ihmetteli tota aika paljon aluks ja Jassu varmaan tukehtuu nauruun ku näkee tän :D Mutta mä en välitä! Toi on ihana ja pidän sitä piste. Illalla  mulla oli kuumetta ekaa kertaa kahteen vuoteen. Yleensä en oo siis ikinä kipeänä, mut sitten kun oon, meen ihan paniikkiin ja pelkään että mulle on iskeny iha hirvee tauti yms (nytkin kuumetta oli ehkä 37.4 :D). Siitä kumminkin selvittiin ja onneks maanantaina sai viel olla kotona kun oli taksvärkki. Ei ollu kuitenkaan hirveesti hommaa, silitin parit lakanat ja siivosin huoneen.

Eilen koitti taas koulu, missä ei ollutkaan mitään erikoista. Koulun jälkeen ryntäsin amikselle, missä ihana Nina värjäs mun kulmat ja ripset :). Ihanaa ku nyt ei tartte ainakaa kulmia laittaa hetkeen! Vaikutti muuten aika erilaiselta toi koulu lukion ja amiksen välillä :D Samaan aikaan ku mä kertailen enkun passiivia, Nina tekee erilaisia lettejä :D. Vaikka toi lukio on se mun paikka, täytyy kyllä myöntää että ei toi parturi-kampaajalinjakaan huono olis!

Tänään oli pelottava kokeitten palautus! Ylhäällä näkyy tota skaalaa missä ne oli. Mutta hei kaikista läpi! Aika kova kolautus noi elämäni ekat kutoset oli kyllä tälläsen hiken itsetunnolle mut ei se mitään, ylöspäin vaan :).

Nyt mulla ei kyllä ollu muuta, ens viikolla on syysloma ja oon ihan vaa kotona, joten postauksia pitäis tippuu tavallista enemmän sillon! :)

2 kommenttia:

  1. jee postauksia paljon:))! ihana toi sun neule poncho!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, musta tuntuu taas etten postaile tarpeeks :D ja kiitos kaunis! :)

      Poista