30. lokakuuta 2012

My favs.

Mulla tuli tänään tämmönen fiilis, että haluisin shoppailla vaikka mitä kivaa itelleni! Aattelin esitellä niitä nyt teille tällein kollaasimuodossa

My favs

-Peplumtoppeja on jonkun verran näkynyt, en oo vaa löytänyt hyvin istuvaa. Toi viininpunanen ois ihana värikin, täytyy kattoo jos vastaavaa löytyis jostain.
-Pinkki neule löytyy ihan h&m:ltä, mutta en oo vaa ostanu, mä tartten jonku lämpösen talveks ja toi pinkki ois niin pirtee!
-Farkut. Mulla on muuten aika hyvin housuja, mut multa puuttuu lämpimät ja mukavat tummansiniset/kirkkaansiniset farkut. Tossa on ne Dr. Denimin farkkulegginsit, jotka vähän joka toinen on kotiuttanu Carlingsista, ne on myös mun yks vaihtoehto. Toisaalta jotku paksummatki ois kivat, vaikee päätös.
-Tää on taas semmonen mitähelvettiä-vaate. Mä oon tykänny kauan noist tollasista karvaliiveistä, mut en oo uskonu et ikinä ostaisin.Tänä syksynä mä oon nähny muutamassa blogissa ja koulussaki noita ja mietin että miks ei! Mielellään tollasessa ruskeessa sävyssä, mut mallilta tollanen ku toi musta.


My favs. pt. 2

-Uggit. Mulla on ollut nyt 3(!!!) talvea samat uggit, ja ei ne mikskään oo menny vaikka feikit onkin. Nyt mä haluisin lyhyet ja tollaset napilliset ois kivoimmat. Aidot, tai edes jonku toisen merkin mut lampaankarvaset ois kivat, mut veikkaan et mä tyydyn h&m:n lastenosastolla nähtyihin samantapasiin...
-Statement-kaulakoru näyttää upeelta! Haluisin jonkun tollasen isomman kokosen kultasena tai hopeena. Ärsyttää vaan noiden hinnat, tekee kipeetä maksaa n. 20e kaulakorusta joka on jostain Glitteristä.
-Näitä haircuffeja on näkyny vähän jokatoisella, veikkaan että mullekin tarttuu matkaan jossain vaiheessa
-Oon viime talvesta metsästäny tietyn tyyppisiä nilkkureita. Pitäis olla nahkaa, korot, mut ei mitkään piikkikorot, vaan tollaset maltilliset, että mä pysyn pystyssäki :). Ainut vaan että musta 80% vastaan tulevista alle 8cm koroista on ollu liian paksuja tai semmosia tolppamaisa. No ehkä vielä joskus jotkut ton kuvan vastaavat löytyis...
-Pienempi laukku! Mun päivittäin käyttämät laukut on poikkeuksetta ollu lätkäkassin kokosia, välillä riittäis pienempiki. Michael Korsin Hamilton on ollu jo hetken unelma, mut varmaan hetken pysyyki sellasena. Joku vähän saman tyyppinenki kelpais.
-Ai on tällä tytöllä ongelmia kenkien kanssa? Saappaitten kuuluu ylettyy melkeen polveen, olla sen verran jykevät että pysyy pystyssä, muttei saa kuitenkaan olla mitään ratsastussaappaita. Materiaalina taas jotain nahkaa tai tekonahkaa, ei kuitenkaan mokkaa. Musta tuntuu että joka ikisellä mun näkemällä vastaan tulijalla on ihan täydelliset saappaat, mut mä en löydä kivoja mistään...

Mitäs teillä on ostoslistoilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti