21. lokakuuta 2012

All I want to do is shop!

ÄÄ mua ärsyttää! Tuntuu etten pääse yhtään ymmärrykseen mun kameran kanssa. Se ei suostu tarkentamaan, eikä ottamaan kuvaa monessa tilanteessa. Valaistus on ihan järkyttävää, mun keltanen loisteputkilamppu ei riitä mihinkää ja kaikki kuvat tärähtää. Salama taas on niin kova et en ees muokkaamalla saa kuvia hyviks. Oon miettiny sellasta salamavalon pehmennintä ku näin semmosen jossain kaupassa. Onks kellään kokemuksia onko niistä mitään hyötyä? Tietysti vois myös harjotella kuvaamaan paremmin ja käyttämään niitä eri säätöjä...

Muttaniin, mulla on ollu kiva viikonloppu! Torstaina aukes Willan toka osa, eli nyt täällä Hyvinkää-Cityssäkin on H&M, Gina, Carlings ja NEW YORKER, jestas oon rakastanut tohon viimiseen! Ihan kiva kun nyt ei tartte lähtee Helsinkiin hakemaan jotain toppia, tai jos tulee hirvee himo saada uudet farkut. Myös jos haluu syömään vähä paremmin, on muitaki vaihtoehtoi ku toi amarillo :D. Mutta niin, mainoksesta takaisin, oltiin siellä jo innoissaan 7.30 oven takana kun koko paikka aukes 8.00. Mulla toi aamushoppaus oli kyllä aika lyhyt, koulu alko nimittäin 8.15 :D. Tässä vaiheessa mä oon niin ilonen et valitsin keskustas olevan lukion, tämmöset hyvinki tärkeet tapahtumat on mahollisia siten :D. Iltapäivällä jatkoin tietysti shoppailua ja muutamat ostoksetki tuli tehtyä.

Kauluspaita 10e New Yorker. Ostin myös tollasen nutturadonitsin ja oon parikertaa jo käyttäny, tosi helppo käyttää! :D Se oli muuten Glitteristä 2e
Laukku, 20e New Yorker
Korvikset Glitteristä, jotai 4-5e molemmat ja meikkivoide + peitepuikko Emotionista

Ja niin, koska toi Willa oli isoin juttu Hyvinkäällä pitkään aikaan, täyty siellä käydä myös perjantaina, eka hyppärillä kahvilla ja sit koulun jälkeen Juhanin kanssa.

Juhani oli sovittelemassa paitoja h&m:llä, mä hyväkskäytin tilanteen ja otin asukuvan :)
                         college - Cubus (Willasta kans!)
 housut - H&M 
nahkatakki - Only    
laukku - Longchamp

Lauantaina mä en ihme kyllä enää ollut kertaakaan Willassa. Sen sijaan mä lähin Iloveme -messuille Helsinkiin. Tällä kertaa mä tosin en ollut siellä vieraana, vaan töissä. Aika kivaa oli, oli niin erilaista kuin normaalisti.


Ja tietenkään tuolta ei lähdetty tyhjin käsin :)
Eli koristelulakka (punanen muute!), näyteripsari, huulirasva, tommonen joku sävyttävä kosteusvoide ja puuteri joltain tosi random merkiltä.
Ja sit tämmönen kiva kiiltoseerumi :)

Pahoittelut että tääkin postaus venähti kilometrin mittaseks, musta ois vaan tyhmää ollu laittaa kahteen eri, ku ne kumminki on jo tapahtunu sillein, et julkasu menis vaan pidemmälle :). Mutta, kävikö joku muu noilla messuilla, tai sitten uudessa ja upeessa Willassa? :D

1 kommentti: