11. lokakuuta 2012

And you gon find yourself standing in the Hall of fame

(ÄÄ TOI EI TUU ENÄÄ PALKKINA, OSAAKO JOKU AUTTAA??)


Moikka! Lähiaikojen kuvat on tiivistettynä ylhäällä, en oo kauheesti kuvaillu :S. Mä en oo kyllä oikeen tehny mitään kuvaamisen arvosta, koulua,koulua ja koulua! Mulla on seittemän kurssia tässä jaksossa ja periaatteessa joka aamu on kahdeksaan. Vaikka mä pääsisinki ajoissa, oon niin kauheen väsyny etten jaksa tehä mitään. Niin ja nää harrastukset työllistää mukavasti. Tää viikko on menny tehdessä kahta voimisteluohjelmaa ja viime viikonloppu meni taas kokonaan säbäillessä. Missään en oo oikeen hengannu ku palkka päivä oli vasta eilen :).


Ehin kuitenkin ostamaan eilen jo jotain! Tykkäsin tosi paljon Missonista merkkinä, mutta vaatteet ois ollu ehkä vähän turhan kuviollisia mulle. Mulle jäikin neljä juttua mallistosta jäljelle: ballerinat, kaks korua ja pussukka. Ballerinat ja pussukka jäi välistä niitten epäkäytännöllisyyden vuoksi. Jäljelle jäi kaks rannekorua, ylhäällä näkyvä ja semmonen punottu viritelmä. Loppujen lopuksi päätös oli aika helppo.

Ketään, ketä yhtään on tutustunut tohon Missonin mallistoon, tietää mihin osa tuotoista menee. Ne menevät rintasyöpäkampanjaan, ja tämä rannekoru on vartavasten suunniteltu kampanjaa varten. Koru on mun mielestä tosi sulonen vaaleenpunasessa värissään ja kivan simppeli. Mulla oli myös toinen syy ostaa toi koru.

Tänä syksynä toi rintasyöpä ja roosanauha-kampanja osu aika arkaan paikkaan. Eräältä tärkeältä läheiseltäni  nimittäin löydettiin syöpäkasvain rinnasta. Tämän asian käsitteleminen ei ole ollut helppoa, tietenkään. Onneksi syöpä havaittiin aikaisessa vaiheessa ja saatiin leikattua, kiitos tietämyksen aiheesta. Läheiseni on käynyt aktiivisesti seulonnoissa ja tietää asiasta paljon. Uskon, että tähänkin on vaikuttanut laaja kampanjointi. Aiheesta tietäminen on tärkeää, onhan se yleisin syöpä naisilla Suomessa ja sitä kautta myös moni joutuu sen kokemaan, joko itsellä tai läheisellä. Söpön asusteen lisäksi tämä koru muistuttaa minua läheisestäni ja halustani tukea tätä työtä, jotta se voisi pelastaa myös muiden hengen.

2 kommenttia:

  1. hahaha pete näyttää hauskalta ku se seisoo tuolla :d t- tiiät varmaa kuka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainoks se siel? :D ja joo, sen piti saada auktoriteettia :D

      Poista