30. syyskuuta 2012

Joku naseva otsikko tähän väliin

 
Gyptian - Hold you (yritin tästä biisistä löytää jonku kivan otsikon, mut vähä aikaa sanoja tutkineena, totesin et alkaa toi jamaican englanti olla mun vajavaisille enkuntaidoille sen verra haastavaa, etten keksi siitä mitää järkevää otsikkoa)

 Ää en tiiä yhtään mitään mitä kirjottaisin. Täs on menny kaks viikkoo tosi nopeeta ja aika paljon on tapahtunu. Kai mä voisin vaa kertoo mitä kaikkee mulle on sattunu.


Mä oon kertonu kuulumisiani kunnolla viimeks semmonen kaks viikkoa sitten. Sen jälkeen alko tää peleistä, tuomarikoulutuksesta ja koeviikosta koostunut putki. Osallistuin siis säbän tuomarikoulutuskseen, joka kesti pari iltaa, ja viimeviikon lauantain. No mutta, nyt mä oon virallisesti salibandytuomari! En kyllä yhtään tiiä millon tuomaroin ekan kerran ja mitä pelejä.


Ku tuomarikoulutus oli siis viime viikolla, siinä lomassa alko tosiaan torstaina koeviikko kuten sanoin. Olin kuullu kahta juttua, et se on tosi rentoo ku ei oo sillein koulua ja sit toisaalta taas et se on ihan saatanasta ku on kiire joka paikkaan. Tää mun koeviikko oli vähän kumpaakin. Mulla oli 5 koetta ja 2 vapaapäivää. Periaattees joo, emmä voi sanoo että mä oisin koko aikaa lukenu, että oli sitä vapaataki. Mulla sattu olee vaan tuplamäärä töitä tällä viikolla, mikä vähän vähens vapaa-aikaa. Ja sitten noi pelit ja muut jutut kans verotti sitä. Voisin sanoo siis et ei se koeviikko itessää sun elämää syö, se vaan lisää sitä stressiä(:.

Oon mä kaikkee muutaki tehny. Ensinnäki oon ollu ihan hirveen monta kertaa kulmiksessa ja muuallaki syömässä. Sitte mä oon ollu myös kavereitten kaa tosi paljon. On ollu kiva nähä kaikkii muitaki vähä enemmän.


Eilen oli tosi kiva päivä! Se alko vähän stressaten kyllä. Kaheltatoista me lähettiin peleihin Tapanilaan, jossa meillä oli kaks peliä. Eka meni vähän meni  miten meni, mutta puolustukses, se oli eka peli ja vastus oli paha :D. Toka meni jo paljo paremmin, vastustajaki vanha tuttu viime vuodelta. Pelien jälkee vaihdoin nopee kamat ja lähettiin Juhanin kanssa kävelee kohti Tapanilan asemaa. Oli aika ihanaa kävellä se kilometrin matka    vesisatees ilman sateenvarjoa ja kiilakoroissa:D. Suuntana meillä oli keskusta, jossa käytiin syömässä 1,5 vuoden kunniaksi. Ravintolaks valikoitu tutusti Amarillo, minne olis pitäny jonottaa semmonen tunnin verra. Onneks meillä oli tuurii ja päästiin puolella tunnilla. Syötiin hampparit ja sitte jäätelöannos puoliks. Mä olin ihan järkyttävän täynnä ja jopa se matka amarillosta asemalle tuntu ylivoimaselta :D.

Tänää oon ahkerasti siivonnu mun kampauspöydän ja pessy meikkisiveltimet. Sen jälkeen läksin Juhanille ja kohta meenki Marttiin kattoo säbää again :D. Katellaa millon seuraavan kerran kerkeen jutskailla enemmän, mulla kyl olis tossa postauksien aiheita pari, että onneks sen puolee ei oo ongelmii :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti