15. syyskuuta 2012

Imma party, I'm gon' dance, put your hands up on my body

Wiley ft. Ms. D - Heatwave


Asussa toppi h&m, neuletakki Bershka ja hame Only :)

Tulin nyt postailee ku yritän vältellä kokeisiin lukemsta. Apua, se koeviikko alkaa torstaina! Mulla on kaks vapaapäivääki, perjantai ja keskiviikko. Nyt pitäis lukee toi historian kevyehkö koealue, 150 sivua :D ja laskee matikkaa, voi ihanaa :D. Mut se koulusta.

Tää viikko on menny hirveen nopeesti! Alkuviikko meni aika huonoissa fiiliksissä, monestakin syystä. Loppuviikko meni paremmin sitte. Meil oli myös kaks peliä! Eka oli maanantaina ja meni eniten hermoillessa, mut eilinen, meni tosi hyvin! Mä sain myös 10 päivän lahja kortin Ladyatlakseen, jossa kävin eilen ekaa kertaa. Täytyy sanoa että ainaki ihan erilainen ku Torikatu, missä mä oon ennen käyny :).  Eipä mulla muuta erikoista oo tällä viikolla ollu, kiirettä vaan :)

2 kommenttia: