6. heinäkuuta 2012

Marbella part. 2

Ylikiireinen Liina täällä moi! Joo mun piti tehä tää sunnuntaina, mut en sit jaksanukkaa. No sitte tuli työviikko enkä mä ehtiny. Nyt löyty aikaa ja tein :D. Sit tän jälkee viiminen matkapostaus taas ikuisuuteen ja tää vikaki on vaatepostaus. YRITÄN tehä sen viikonloppun, pakotan jonku kuvaa ne kuvat, ni näkis vähä et millasii ne vaatteet on päällä. Mutta nyt näitä kuvia, eli muitten kameroista olevii ja ihan epäolennaisessa järjestyksessä

äkäne

Siinä ne, kyllä mä tonne haluun taas uudestaan joku kerta :). Mutta heipat, mä lähen tekee ruokaa ja nään varmaa Miraaki kohta :)

6 kommenttia:

  1. :DDDDDDDDDDD Ihana toi eka kuva ku siin lukee VIIA kissan kokosilla kirjaimilla :-D:-D

    VastaaPoista
  2. hahahahaha vähä hauska toi mis toi apina on sun pään päällä :D

    VastaaPoista
  3. en oo käyny tääl niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii millo ties nii oli nii paljo luettavaa hahahaha :DDD ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se apina oli vähä pelottava ku se meinas tunkee käpälänsä mun suuhun :D. Ja siinäs saat aikas kuluu :D

      Poista
  4. Ihania matkakuvia, en malttais odottaa omaa kuukauden päästä koittavaa Marbellan matkaa :)

    VastaaPoista