18. heinäkuuta 2012

This ship will carry our bodies safe to shore

 
Of Monsters and Men - Little Talks

 Heippa! Päätin tylsyyksissäni kuvata kaikkia lähiaikojen ostoksia. Oonko mä vaan tyhmä vai miten mä en osaa käyttää itselaukasijaa yhtään! Sen takia nää kaikki kuvat on otettu tyylikkäästi peilin kautta :D. Okei, mä lupaan reenata itselaukasijaa, ehkä mä totun käyttää sitäki joskus ni saisitte katella munki pärstää useemmin :D.

Kävin tänään kampaajalla, tässä tulosta. Eli latvoista lähti jonkun verran ja tätä pehkoa kerrostettin, tyvikasvu piiloon ja sit joku taittoväri ettei nää ois niin keltaset. Voin sanoo pitkästä aikaa että lähin sieltä kampaajalta tosi tyytyväisenä! Tää kirjava ruskeenvaalee sopii mulle paremmin ku sellanen vaaleempi blondi mitä mä eka  mietin. Voin siis sanoo et oon vihdoinki tyytyväinen näihin :).

Sitte niitä ostoksia, mä en oikeesti saa shoppailla enää yhtään hetkeen:
Huitulapaita Vilasta. Vähän näkyy napa läpi mut ei se mitään :) Tää on niin ihana ja veikkaan et tulee olee paljon päällä :).

Adidaksen shortsit Intersportista, mä oon jo jonku aikaa ettiny rennompii shortseja ja semmoset löyty :) 

Korvikset Cubuksesta, no tavallaan söpöt ja mul ei oo muita näyttäviä korviksia :) 

 Vähän alusvaatteita, Ginasta ja Hm:stä
Huivi Vilasta, Treenitoppi Intersportista ja juoksushortsit Ginasta :) 


 Sitte tää mun uus rakkaus Longchampin Le Pliage

 Cheap Mondayn t-paita, joka ei oo oikeen mun tyylinen, mut mä tykkään silti ja se on ollu jo useemman kerran päällä! Ja joo, kyl mä silitän vaatteet aina ennen ku lähen ulos :).

 Vihdoin ja viimein löydetty maksimekko ja tääkin Vilasta. Oli kerranki sopivan pitunen, yleensä mulla noi laahaa maata :). Ja koska tää oli jossain ihan vikassa alessa, hinta oli naurettavat 10€.
Tos on tollanen pitsiselkä, jos sitä tosta sumeesta kuvasta yhtään erottaa :).

6 kommenttia:

  1. aaa toi maksimekko!! itekki oon kattellu, mut ne on ollu liian pitkiä :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, mullaki suurimmas osas mekoist sama, mut kyl sä löydät viel! ja aina hei voi lyhentää :)

      Poista
  2. ihanat hiukset ja noi vaatteet! mulla taitaa olla samanlaiset pikkarit :) pitäis kans löytää jokku vähä löysemmät ja urheilullisemmat shortsit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti aino! haha, sul on hyvä maku, noi on tosi kivat ;)

      Poista
  3. ihanat hiukset ja toi maksimekko!:)

    VastaaPoista