15. heinäkuuta 2012

Help me, help me, I'm no good at goodbyes!

Train - 50 ways to say Goodbye






Muutama kuva viime viikolta. Tiistaina olin Helsingissä ja käytiin katsastamassa Spider-man. Hyvä leffa oli! Lisäksi käytiin Vapianossa ja Kipossa, sekä muutamassa kaupassa. Ostin kuvassa olevan Longchampin laukun, mitä oon miettiny kauan, mut jättäny ostamatta ku se on niin kallis. No nyt ostin, ja oon ihan rakastunu siihen! Vähä vaihteluu mun toiselle laukulle jota oon käyttäny päivittäin :). Laukun lisäksi oon ostellu nyt vähän kamoja salille, muutaman vaatteen ja maksimekon, joka löyty Vilan loppualennuksista. Veikkaan että noi kaikki ostokset tulee näkymään jossain välissä :)

Loput kuvat on torstailta, jollon henkailtiin Jassun ja Ainon kanssa Willassa koko päivä, käytiin molemmissa kahviloissa, kierrettiin kaupat kahesti läpi, kierrettiin Hyvinkään muu keskusta ja lopulta päädyttiin Miran ja Aten kanssa katoksen alle istuskelee. Tyhmää ku toi sää on mitä on, ei voi olla oikeen missään ulkona ku on niin kylmä :S. No toivotaan et loppukesäks paranis vaan :)

4 kommenttia:

  1. Vapiano on ihan mahtava!!! :D ja hei wou, miten sait ton biisin tollei hienosti? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana mesta! Ja se löyty yhestä blogista, tarkempi linkki ois: http://twoandahalfreasons.blogspot.fi/2012/07/tutorial-kuinka-saan-youtube-palkin.html

      Poista