3. joulukuuta 2011

Piparei






Huolestunut Ossi

ei niin huolestunut aino

Heissan! Taas on monta päivää vierähtäny. Nää kuvat on otettuu keskiviikkona? ku Mira ja Aino oli meil auttamas mua leipoo pipareita, ja joo noi yhet oli pikkasen liian kauan uunissa :D. Koristeltiin ainon kaa noi piparit ja joistain tuli tosi söpöi, vaik ite sanonki :D. Torstaina mä olin klick-messuilla, jotka oli semmoset jatko-opiskeluun liittyvät messut hyvinkäällä. Näin siel Kiian, Sannin, Ninan ja niitten kaverin Reetan. Ne kyl oli aika tylsät messut, mutta eipä tarttenu olla koulussa :). Eilen oli harvinaisen tavallinen päivä koulussa, mut illal sit Juhani vihdoi pääs meille yöks, oli kyl jees :). 

Mun pitäis ihan kohta kipittää harkkoihin ja sen jälkee varmaa hengailen Miran kaa. Huominen päivä taas on aika pitkälti kokeisiin lukua, ens viikol joka päivä ku oon koulus, ni on koe :D. On se kyl niin ihanaa. Mut onneks on kohta joulu! :)

5 kommenttia: