27. joulukuuta 2011

My year 2011


Nyt kaikki jotka kammoaa ylipitkiä postauksia, kuvakollaaseja, vuoden puhki kuuneltuja biisejä tai elämänkertaa tältä vuodelta, kannattaa sulkea tää blogi ja tulla uv:n jälkeen uudestaan :D. Eli luvassa ois minun vuoteni-juttu, jossa kerron kaikista kuukausista tältä vuodelta. Mutta, pistäkää toi ylhäällä oleva biisi soimaan ja lukemaan!

Tammikuu


Tammikuu alkaa uudella vuodella. Mun uusi vuosi vietettiin kavereitten kanssa överiähkyyn syöden ja raketteja paukutellen. Sen jälkeen lähettiin äitin ja siskojen kanssa Tukholmaan shoppailemaan :). Tammikuussa oli myös paljon lunta, ja välillä tykkäsin siitä, välillä en. Värjäilin hiukset myös tosi tummaksi, mikä näin jälkeenpäin aateltuna, ei ollut paras vaihtoehto mun erittäin vaaleeta ihoa vasten. Tammikuussa oli eniten tavallista arkea. Säbäpelejä, kokeita, kavereitten kanssa oloa.


Helmikuu


Helmikuussa myös pelailtiin paljon, ja kylmillä säillä jatkettiin. Ystävänpäivän vietin kaverien kanssa, ja koulussa ystävänpäivätapahtumissa. Hiihtolomalla en ollut missään, vaan aloitin työt. Töiden saanti oli tosi kiva juttu, koska duuni on kivaa ja mun tulot on noussu sen jälkeen mukavasti :D. Saatiin myös helmikuun lopussa kiva idea aatellen mun synttäreitä....

Maaliskuu


...nimittäin että lähdetään mun synttäreitten kunniaks laivalle! Niin myös tehtiin, joskin siinä oli aika paljon ongelmia :D. Laivareissu oli huippujuttu, ja ne synttäritki oli yksii parhaimmist mun elämässä. Jasmin suostutteli mut mukaan esiintymään yhessä musikaalissa. Onneks suostutteli, tutustuin sen kautta yhteen maailman ihanimpaan ihmiseen, Juhaniin. Tutustuttiin, ja alettiin seurustelemaan kuun lopussa, 29. päivä. :). Maaliskuussa mulla oli myös riparitutustumisia ja muita.

Huhtikuu


Huhtikuun alussa hoidin valmentajan hommia, ja tytöt kävi kilpailemassa. Vietettiin porukalla myös Jassun 16v. synttäreitä, jonne tehtiin muffinseja ja tehtiin kaikkea. Niillä synttäreillä oli myös aika kauaskantosia seurauksia :D. Käytiin joukkueen kanssa turnauksessa Tampereella, jossa tutustuttiin moniin tyyppeihin, joista kuultiin myös jatkossa :D. Pääsiäisen olin pääosin Kasnäsissä, saaristokylpylässä. Sen jälkeen oltiin porukalla yötä  myös Miralla, ja oli kyllä muistorikas ilta!

Toukokuu



Vappu vietettiin jälleen kerran Miralla, ja se meni vähän niin ja näin :D. Toukokuus ei ollu mitään julkamisen arvosia kuvia, joten niitä ei tule. Oltiin Miralla kyllä toukokuun aikana monta kertaa viettämäs iltaa :D. Sen lisäks suoritin mopokortin, ihan kuun lopussa. Meni muuten ekalla läpi! 

Kesäkuu


Kesäkuu meni pääosin töissä. Töissä oli aika rankkaa, mutta palkka palkitsi mukavasti! Sain myös mun skootterin, Keeway f-actin, tuttavallisemmin aktin :D. Sillä tuli ajettua monen monta reissua. Kesäkuun lopussa lähettiin Ainon kanssa Miran luokse Himokselle viettämään juhannusta. Juhannus meni ihan hyvin korttia lätkiessä, ja ympäri himosta kierrellessä. Heitin vasta juhannuksena muuten talviturkin! Juhannuksen jälkeen lähdettiin Miran kanssa Vierumäelle säbäleirille, joka meni ihan mukavasti, tosin porukka oli vähän nuorempaa :D. Tai no ei kauheesti ollu ees, tuntu vaa :D. Kesäkuun viimisenä päivänä astelin Sääksin leirikeskukseen, jollon mun ripari alko.

Heinäkuu



Eli heinäkuu alko riparilla, joka oli PARAS. Se viikko oli mun vuoden paras. Kaikki oli kavereita siel, pääs pois kaikesta normaalista hässäkästä ja tutustu uusiin kavereihin, ja tulin läheisemmäks vanhojen kanssa :).
Riparin jälkeen, kun olin ollut 2 viikkoa pois kotoa, oli ihana palata :). Riparin jälkeen aika meni konffista valmistellessa, ja mm. ristiäisissä, joissa musta tuli kummi! Siitä viikon päästä mulla olikin konfis. Konfispäivä oli ihana. Kaikki läheiset samassa paikassa ja sillein :). Sain myös ihania rippilahjoja! Konfiksen jälkeen olikin vuoro lähteä Rodokselle viikoksi. Viikko oli kiva ja auringon täyteinen. Rodokselta palattua kutsuikin taas työt :).

Elokuu 




Elokuu alkoi töillä, tosin vain parin päivän ajan :D. Sen jälkeen lähdettiinkin lintsille Jassun ja Miran kanssa. Oli kyllä tosi kivaa :). Elokuussa tuli aika paljon sluibattua, ja koulukin alko! Alotin ysin vähän kyllästyneenä, koulussa ei ollu mikään muuttunu :D. Olin myös jatkoriparilla, Kuutsilla :). Elokuu oli kumminkin lämmin ja tosi kiva kuukausi, arki vaan alko eikä tapahtunut oikeen mitään :). Elokuun kuvat on muuten lainattu Miralta :D.

Syyskuu



Syyskuussa ostin viimeinkin oman järkkärin, tän Canon eos 1100D. Syyskuussa hyvät säät jatku ja hengattiin paljon ulkona. Ajelin myös paljon skootterilla. Kävin myös kummalisen paljon kotipizzassa, kiitos alekuponkien. Oltiin myös liikkaryhmän kanssa keilaamassa, heikoin tuloksin :D. Tykättiin laulaa myös kovasti singstaria :D.

Lokakuu


Lokakuussa olin Iskoleirillä Lahdessa, ja se viikonloppu oli tosi kiva! Tutustuin taas moniin uusiin tyyppeihin! Sen jälkeen mulla alkoki Tet, jonka vietin mukavasti Prismassa :D. Ne kaks viikkoo minä tutustuin leivän hyllytyksen kiehtovaan maailmaan, oli kyl kaikesta huolimatta tosi kivoja. Ja sain syödä lounaat Rossossa :D. Sen jälkeen alkoki syysloma, jollon olin töissä ja remontoin huonetta. Lokakuussa käytiin myös Noran kanssa  kauneusmessuilla, joista lähti vaikka mitä kivaa mukaan :D. Niin ja tehtiin Miran, Ainon ja Nooran kanssa reissu Mellunmäkeen kattomaan säbää :D.

Marraskuu


Marraskuun alussa vietettiin Halloweenia koulussa ja mä liikuin kattina koulussa! Marraskuu meni muuten aika  säbäpainotteisesti. Mulla oli ekat sarjapelit, käytiin kattomassa paljon säbää ja käytiin lätkä&säbäexpossa :). Noi messut kyl oli tosi jees, hommasin sieltä vaikka mitä! Marraskuun lopussa fiilistelin myös Joulua tosi paljon :).

Joulukuu


Joulukuun alussa mun Joulun odotus oli huipussaan ja leivottiinki tytsyjen kaa pipareita ja koristeltiin intona :D.  Kävin yksin Helsingissä ostamassa joululahjoja, ja seuraavalla viikolla tutustumassa Kallion lukioon:). Kaikesta huolimatta stressasin joululahjoja aika paljon. Loppu hyvin kaikki hyvin, Joulu oli ihana :).


Tällänen oli mun vuosi 2011. Pakko sanoa että hemmetin hyvä vuosi! Oon kyllä muuttunu niin ulkonäöllisesti ku sisäisestikkin siitä mitä olin tammikuussa. Tutustuin myös tosi moniin uusiin ihmisiin. Valitettavasti  myös välit joihinki kavereihin huononi. Myöskään loppuvuodesta en kerinnyt näkemään kaikkia :). Tärkeitä päivämääriä mulle oli ainakin 29.3., 16.4., 15.7. 17.7. ja 10.12., ja noi kaikki päivämäärät oli tosi onnellisia päiviä, jotka voisin elää uudestaan :). Lempparikuukaudet tänä vuonna oli ehdottomasti maaliskuu ja heinäkuu,   mitkä ei varmasti yllätä :).

Mä haluisin halaa ja kiittää kaikkia jotka on tehny tästä vuodesta sen mitä se oli :). Kiitos kumminkin Juhani, Mira, Aino, Jassu, Kiia ja kaikki muut joukkuelaiset, riparilaiset ja muut hassun hauskat joitten kanssa tuli vietettyä aikaa :). Eiköhän vietetä 2012 yhtä hyvin!

Hyvää Uutta Vuotta 2012!!!

7 kommenttia:

  1. älä mainitse edes jassun synttäreitten seurauksista :D:D:D:D
    mut hei voiks lähettää ton huhtikuun kuvan mis ollaa tuol puistos ja sit ton lokakuun kuvan tost liukuportaista :D

    VastaaPoista
  2. mitä noi loput päivämäärät on? ku toi yks on se ku aloitte seurustelee :D

    VastaaPoista
  3. kiia: kiitti!
    mira: noi pari on sellasii et ne on ollu käytännös tavallisii päivii mut niin ihanii et jääny mielee, ja sit tuol on konffis yms. :). Ja toki lähettelen!

    VastaaPoista
  4. mitennii jassun synttäreil oli pitkäaikaset seuraamukset? mut on sul kyl tapahtunu kaikenlaista tän vuoden aikana :D

    VastaaPoista
  5. ois taas kotipizzaan alekuponkeja jos kiinnostaa :D

    VastaaPoista