15. joulukuuta 2011

All I want is shop

Matixin t-paita Union fivestä, 19e 

Yli-iso neuletakki ja peruspaita 24,95e ja 9,95e Ginasta 

Oon tarvinnu kännykälle jotain suojapussii jo pitkään, ni ostin sitte tommosen söpön Monkista, 6e 

legginsit 7e H&M

Tässä nää ostokset, jotka sain laiskana vasta nyt tänne! Alkuviikko mulla tosin meni joulunäytöksessä,  kenraalissa ja Miran kanssa nähdessä. Nyt on sitte ohjaamiset tältä syksyltä ohjattu. Eilen olin taas tutustumassa Kallion lukioon ja moikkaamassa kaverii. Eipä siis hullumpi päivä, ku ei tarvinnu koulussakaa olla. Se lukio vaikutti kyl tosi kivalta, ja ne tyypit oli siel huippulahjakkait! Toisaalta vois harkita sinnekki hakuu, mut sitte toisaalta ku se matka on niin pitkä, ei mulla riittäis motivaatio. Eilen oli kyl ihan outo päivä Helsingis, miten ihmeessä Kamppi voi olla niin ruuhkanen 12 aikaan päivällä? En muute shoppaillu muuta eilen ku noi alimmat legginsit ja sit donitsei, jotka vein Juhanille, jonka kaa olin sitte sen jälkee:). Ei tehty mitää erikoista, paitsi juhani opetti mut pelaa codii, vein siinä ihan kuus-nolla, not:D. Se on vaikeet!

Tänää on sitte ollu vähä hankalampi päivä, oikeen mikää ei oo meinannu onnistuu. Kaiken lisäks oon ollu kai vähä väsyny ja ihanan helppo ihminen. Onneks Juhani pelasti päivän :). Huomenna meen koulun jälkee töihin ja sit illal onki harkat. Jee saadaan uudet peliasut, toivottavasti ei oo kamalan telttoi :D. Lauantaina on sitte pelit Keraval, mikä on tosi kiva juttu, koska niitä pelejä on nii harvoin :). On muute iha jees et tiistain loppuu koulu! Tätä lomaa on ooteltu, jää aikaa kaikelle kivalle, esim valokuvaamiselle valosaan aikaa. Mäki rakastan noita salamaraiskattuja otoksia tässäkin postauksessa. Pahoittelut sekavasta tekstistä, nyt nukkumaan!

1 kommentti: