30. kesäkuuta 2013

Liina haaveilee: Laukut

My dreambags


Mä huitelen tällä hetkellä jossakin päin Englantia, luultavasti Torquayssa :) Ajastin tän postauksen teille siltä varalta, etten pääsekkään postailemaan.

Nyt ois vuorossa tällänen vähä erilaisempi postaus. Aika moni mun tuttu varmaan tietää että mä seuraan jonkun verran muotia ja haaveilen tosi paljon kaikesta överikalliista. Mä haaveilen monista luksus-tuotteista, joita mä joskus suunnittelen ostavani. Jaoin nää postaukse sillain, että laukut, kengät, vaatteet ja korut muodostaa omat postauksensa. Ekana olis laukkujen vuoro. Kollaasin laukut on luetelty vasemmalta oikeelle ja ylhäältä alas :). Osa laukuista on sellasia, joita oon jo ostanut, tai tulen ostamaan aika pian, osa taas on sellaisia, etten välttämättä osta ikinä.



1. Michael Kors, Hamilton bag: Tää on aika monella bloggaajalla, eikä ihme, ihanaihana! Haluaisin ton vaaleena koska mä en ole löytäny monia laukkuja, jotka ei näyttäis valkoisena kovin halvalta, mutta toisaalta ruskeeki houkuttais! Suunnittelin, että jos mulla on jotain rahaa Englannista säästössä elokuussa, mä menen ja ostan tän!

2. Longchamp, Le Pliage: Hei taitaa olla tuttu! No mutta joo, mä ihastuin totaalisesti tähän laukkuun viime keväänä Ranskassa, kun tosi monella tytöllä oli tää jossain värissä siellä. Halusin ostaa mustassa värissä, koska mulla on yks ruskee laukku jo, ja haluun ton laukun olevan helppo yhdistää. Ensimmäiseks vähän tyyriimmäks laukuksi tää valikoita, koska hinta ei kirpassu niin pahasti. Nyt vuoden käytön jälkeen, täytyy sanoa, että on ollut hintansa arvonen ehdottomasti! Tykkään laukun koosta, mun valkonen Pliage on pienempi ja sen takia vähemmällä käytöllä, varsinki koulussa, vaikka sekin on ihana.

3. Mulberry, Alexa: Tämäkin on aika kultti-laukku jo, mutta hei tosi ihana. Alexa alkoi kiinnostaa kun huomasin yhdessä blogissa tällaisen, ja se näytti tosi siistiltä! Haluisin oman Alexani vaaleenruskeena tai tai konjakinsävyisenä :D.

4. Louis Vuitton, Neverfull: Mä en oikeen välitä muista kuoseista, mitä Vuittonilla on, mutta toi Damier kuosi ja vielä tummassa värissä on tosi kiva! Peruslaukkujen malleista Neverfull miellyttää eniten ja se on ainakin tosi isokokoinen laukku!

5. Ysl, Belle du jour: Harvinaista mulle, laukku on värikäs! Vaikka tää ei ole mallina mikään erikoinen, joku tossa laukussa kiehtoo! Tuskin vaan tuun koskaan saamaan tätä, nyt kun Ysl vaihtoi nimensä ja logonsa. Tilalle tullut clutch ei puolestaan ole yhtään niin hieno kuin nämä Belle du jourit!

6. Chanel, 2.55: Täysin klassikko, tarvitseeko perustella? Onhan tää ihan sikamaisen kallis, eikä toi ole edes se käytännöllisin koko, mutta hei ihana! Toisaalta, en ole ihan varma minkä kokoisena sen kuitenkin haluaisin. Mun 2.55 tulee kuitenkin olemaan musta ja kultasella nauhalla, mikäli sen aion joskus ostaa!

Tossahan noi, mitä teijän lempparilaukut ovat? Vai haaveileeko edes kukaan muu tällasista järjettömän hintasista laukuista? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti