17. kesäkuuta 2013

Hey, how ya doin'?



Muistatteko mua? Oon se tyttö joka on pitäny tätä blogia. Se tyttö on ollut nyt aika laiska ja ollut varmaan kuukauden postaamatta. Mutta nyt se on palannut! Tai tarkoitus olis. Pitkästä aikaa kuulumisia höystettynä kuvilta joita räpsittiin Mäntsälässä Juhanin kanssa.


Koulu loppui vihdoin ja viimein! Pääsinpäs ekan vuoden läpi ilman yhtäkään nelosta! Ärsyttää ku varsinkin loppuvuodesta mun koetulokset oli aika heikkoja enkä tehny koulun eteen yhtään töitä. Noh, ens vuonna tsemppiä päälle! Outoo mennä kakkoselle, kun sillon on taas vaikka mitä uutta. Mulla alkaa kirjoitukset, kun kirjotan Yh:n jo sillon. Mulla on myös kauan odotettu prinsessapäivä, nimittäin vanhojen tanssit! Pitäis varmaan nyt jo varata kampaaja, käydä kattoo pukuja ja ties mitä. Toisaalta ihanaa kun toi kaikki on edessä, ja toisaalta ahdistaa että mitä jos en löydäkkään ihanaa mekkoa jne :D. No mutta, mulla taitaa mennä ihan hyvin jos tollasista asioista stressaa :D.


Koulun loppumisen jälkeen mähän en ole paljoa lomaillut, vaan vietin kaksi viikkoa kesätöissä. Paikka on sama, missä käyn talvisinkin ja ihan kivaa on ollut! Toimistohommia siis on ollut kyseessä, tosin mun työt on vaihdellu aika paljon inventaariosta ikkunoiden pesuun (:. Meen samaan paikkaan vielä viikoksi heinäkuussa. Tänään on kuitenkin ollut mun eka lomapäivä ja aloitin loman nukkumalla 11h yöunet. Käytiin Piitan kanssa myös syömässä Raxissa ja katottiin Twilighteja :D. Kritisoitiin leffojen ja kirjojen erilaisuutta ja sitä, kuinka Kristen Stewart on niin huono näyttelijä. Kattokaa vaikka se eka leffa, kun se järkyttyy jostain, se kuulostaa siltä että tukehtuu ja vaikka mitä (:.



Oon ollut tässä koko kesäkuun oikeastaan ilman meikkiä ja piilareita koska molemmat on loppu. No, luulisi että kasvot tykkäis, mutta ei, mä repäsin itelleni silmätulehduksen! Eli heippa ne piilarit ja meikit taas viikon ajaksi. Mä myös onnistuin hommaamaan jonkun ihotulehduksen niin joudun syömään antibiootteja, eli ihan hirmu hyvällä fiiliksellä mennään! Onneks vietän Juhannuksen meijän mökillä kaukana kaikesta, niin ei tarvitse ajatellakkaan mitään ulkonäköä. Juhannuksen jälkeen oiskin kiva jos tää ulkonäkö tästä parantuis :D.


Miks mä haluan olla ehdottomasti Juhannuksen jälkeen ihan kunnossa? No koska mä lähden sinne kielimatkalle! En voi jotenkin uskoa, että siihen on enää 9 päivää! Pakkaamisen oon jo alottanut, tosin loppuun sen saan varmaan 5min ennen kentälle lähtöä. Oon saanu jo perhetiedot ja nainen joka meijät majottaa, vaikuttaa ihan mukavalta. Samoin mun norjalainen kämppis, jolle oon jutellut paljon! Se on vuoden nuorempi ja tosi urheilullinen. Eiköhän me ainakin kolme viikkoa saman katon alla viihdytä :). Ihan hirveesti en oo muihin tutustunu, jotka tonne samaan aikaan tuu, mutta jääpähän jotain jännitettävää perille saakka :D.


Saa muuten nähä, miten bloggaamisen kanssa käy kolmen viikon aikana, toivottavasti se ois mahollista myös Englannissa! Mä oon jo kyllä pohjustanu pari postausta valmiiksi, joten on täällä jotain luettavaa, mutta oishan se kivaa, jos pystyis jotain reaaliaikasestikin päivittelemään. Samalla mun ei tarvitsisi selata kolmen viikon kuvamateriaalia ja tiivistää niitä muutamaan postaukseen. No, siellä sitten näkee, miten pystyn postailemaan.

Nyt mä meen lueskelemaan kirjaa ja pohtii huomisen suunnitelmia. Mitäs teille kuuluu siellä ruudun toisella puolen? :)

3 kommenttia:

  1. Mä kyl sit niiin tuun kuvaa wanhoihin! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho ei se ollukkaan kaksoisveellä... hups :D

      Poista
    2. Jee, tuu ihmees! Ja en mäkää tiiä miten se kuuluis kirjottaa, kirjotan sen vuorotellen wanhat ja vanhat :D

      Poista