9. tammikuuta 2013

Pull my heart out of my chest, train my mind so I forget



Mistä tietää että mulla ois huomenna äikässä kirjaesitelmä? No siitä että mä alan piirtelee, kuvailee, lakkailee kynsiä, tekemään matikanläksyjäa ja vaikka mitä, jottei tarttis lukee kirjaa ja tehä sitä esitelmää. Teen siis esitelmän tosta Coco Chanelin elämänkerrasta. Kaikki ei ehkä tiiäkkään, mut mä oon tosi kiinnostunu muodista. Musta on kiva selailla kaikkia catwalkkuvia ja kyttäilenki niitä aina muotiviikkojen jälkeen innoissani. Haaveilen myös monista merkkilaukuista, -kengistä ja -vaatteista. Chanel on ollu yks mun suosikkimerkkejä jo pitkään tyylinsä puolesta, joten oli ihan osuva lukea tää kirja. Coco loi kuitenkin kaiken ihan tyhjästä ja elämä ei muutenkaan sitä ykstoikkosinta ollu. Sinänsä siis ristiriitasta etten oo intopiukeena tekemässä jo tota esitelmää ja lukemassa :D. Saattaa olla että mä vaan oo niin intoutunu ku en saa kertoo jostain pikkumustan keksimisestä vaan pitää puhua tekstityypeistä ja muusta tylsästä :D.

Toinen asia mitä tulin esittelemään toi mun kampaajakäynnin tulos. Eli kävin torstaina Hyvinkäällä kampaajalla ja pyysin tyvikasvun piiloon ja raitoja. Toisin kävi. Kun mulla kesällä värjättiin tyvi kasvu piiloon, se oli väärä sävy, ja viimeks kampaajalla jouduttiin tekemään samalla, liian tummalla sävyllä verrattuna latvoihin. Nyt halusin raitoja tuon väärän värisen tyven häivyttämiseksi ja tyvi kasvu edelleen piiloon. Noh raitoja ilmesty lisää, mutta toi tyvi värjättiin jotenkin rusehtavaksi, kuten tosta kuvastakin näkee. On varmaan taas kuukauden päästä kaunista kun mulla olla tyvikasvu, sen jälkeen ruskea sävy, sitten se vaaleahko tyviväri ja lopuksi vielä tosi vaaleat latvat! :D Ja veikkaan ettei se tule edes sellasella hienolla liukuvärjäyksellä vaan palkkeina. No kuitenkin, on nää nyt tosi kiva, mutta itken näitten kohtaloa parin viikon päästä :D

Tässä postauksessa ei ollu oikeen mitään järkevää, kuhan tulin juttelemaan :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti