24. marraskuuta 2011

Vähän väsy







Jee blogger toimii taas! Oli siis alkuviikosta ongelmia, kun en saanut julkaistua jollain tavalla noita postauksia, mut nyt taas toimii :). Tässä viikonlopun ja alkuviikon aikana, ei oo tapahtunu mitään kovi erikoista. Lauantaina olin kattomassa Aamunkoita Kiian kanssa, ja sunnuntaina oli sarjapelit. Ne nyt suju miten suju :). Tän viikon puolella oon ollu lähinnä töissä, koulussa ja juhanin kanssa. Ja teinhän mä joulutorttuja eilen. Tänään oon lähinnä sluibaillu kotona, jouduin lähtemään koulustaki aikasemmi. Ja kävinhän mä tossa harkoissaki pyörähtämässä :). Loppuviikosta pitäis tulla aika kiva: huomenna kattomaan ainaki Sch:n miesten peliä ja Juhani tulee meille ehkä yöks :D, lauantaina mennään tyttöjen kanssa hesaan (anteeks, oon juntti, mut stadi kuulostaa mun sanoman tosi oudolle) ja sunnuntaillekki oli jotain kai? en muista :D. Noo, mut äkkiäkös jotain keksii.

2 kommenttia: