19. marraskuuta 2011

This has gotta be a good life



Kivoja asioita tällä viikolla:

- en oo myöhästyny kertaakaa!
- olin tänää kampaajalla, ja vaikkei lopputulos oo kauheen erilainen, on nää kyl nyt kivemmat hiukset :D
- sain ekan kympin tänä syksynä
- mä uskalsin otattaa tänää verikokeen bilsassa, vaikka mul on lievä neulakammo 
- huomen pääsen leikkii tuomarii joukkuevoimistelun osalla
- sunnuntain pääsen vihdoin sarjapeleihin, ekoihin en päässy :(
- meijän koulun ruokalaan on tullu mausteita (okei, tää ny on aika random, mut hei, mauton ruoka on ehdoton no-no :D)
- oon löytäny vähä koulumotivaatioo
- oon aika varma mun tulevaisuuden suunnitelmista :D




Ei niin kivoja asioita tässä lähiaikoina:

- maailman vittumaisin sijainen 
- perjantai-illan junat, ja Keravan asema <3 (ei Keravas mitää vikaa oo, se asema on vaa pelottava)
- koulustressi kaikkien kokeitten takia
- stressiä vähän muittenki asioitten takia
- stressiä myös vähän töitten takia
- se että skootteri joutuu oikeesti kohta talviunille ja joudun taas kävelemään joka paikkaan (ja myös heräämään aikasemmin)
- etten oo ehtiny kauheesti kuvailee, ja et kamera on unohtunu lähinnä laukunpohjalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti