14. marraskuuta 2011

Ain’t nobody loves like I love you


Mäki oon aatellu tehä tälläsen randomeja faktoja-listan! Eli joo pidemmittä puheitta:

Nimi on Liina ja oon 15 vuotta
Pelaan säbää sch:ssa
Aika moni kaveri pelaa samas joukkueessa
Mä oon tosi huonokuntonen, en jaksa juosta yhtään


Ja oon aikaansaamaton, piti mm. syyskuussa ostaa salikortti, jotai ei vieläkään ole
Mun fiilikset heittelee iha hulluna, ja useimmin mä suhtaudun asioihin dramaattisemmin ku tarvis
Mä oon myös tosi usein hirveen mustasukkanen mun läheisistä, eritoten Juhanista. En kumminkaan melkein koskaan näytä sitä niille, kärvistelen yksin vaa.


Kuulostan varmaa tosi ärsyttävältä
Mut joo kai mä osaan olla kivaki
Kaverit ainaki kestäää
Mun kaveripiiris on muutamalla muullaki blogi! Mm. Miralla, Kiialla ja Sannilla
Mulla on silmälasit oikeesti, mutta mul on aina piilarit
Mä valmennan voimisteluryhmii kaks kertaa viikossa
Ne tytöt on tosi sulosii, vaik välillä vähän rasittavii
Mulla muuten on kaks pikkusiskoo


Nekin osaa ajaa mut hermoromahduksen partaalle, vaik on ne kyl ihanii:)
Nii ja Juhani muuten on mun poikaystävä :D
Ollaan seurusteltu melkee 8kk
En kestä jos mua neuvotaan, se on tosi outo juttu
Ärsyynnyn tosi helposti, jos joku jaksaa valittaa joka asiasta, tää tosin ei estä mua valittamasta :D

kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti