16. elokuuta 2013

Silver & brown and two important letters

Eli mun yksi tosi tärkeä ostos viime viikon lauantailta. Tää on jotain, mistä oon haaveillut pitkään. Tää on jotain, mihin suuri osa mun kesätyöpalkoista meni. Eikä kaduta tippaakaan. Otsikko pätee tähän ostokseen täydellisesti. Tää on jotain mitä oon nyt viikon verran silitelly ja kutsunut mun vauvaksi. Tää ostos on myös jotakin joka on pistänyt mut hymyilemään joka hetki ku nään sen. Nyt varmaan mun Instagram-seuraajat arvaakin mistä on kyse.

Mitkä ne kaksi kirjainta sitten on? M ja K, tuossa järjestyksessä.
Eli tässä se nyt on, ostin mun kauan haaveilemani Michael Korsin Hamilton -nimisen laukun. Väriä pohdin aika pitkään, mutta lopulta päädyin tuohon konjakinruskeaan joka näyttää ihan mielettömältä! Koko oli myös loppujen lopuksi aika helppo päättää, toi isompi on käytännöllisempi. Ostopaikkana toimi siis Stockmann, enkä mä oikein tiedä myydäänkö noita muualla liikkeissä kuin Stockmannilla ja Amadossa. Hintaa oli paljon, mutta ei ole kaduttanut tippaakaan!
Näitten kuvien tarkennus heittää täysin häränpyllyä, mutta eiköhän se olennaisin tule selville! :) Tää on niin ihana! Mä tykkään hirveesti tosta lukkoyksityiskohdasta laukussa.
Sisällä laukussa on Michael Korsin logolla kuvioitu vuori ja paljon sisätaskuja. Kuten tästä voi nähdä,  laukussa ei ole vetoketjua, vaan pelkkä magneettinappi.
Siinä siis tarkempaa kuvaa sisävuoresta. Tuossa sisällä näkyy myös tollanen naru, mihin voi laittaa avaimet
ja tää on tosi kätevä kun menee vaikka töihin ja pitää päästä monesta ovesta sisään, niin ei tarvi ettiä joka välissä sitä avainta :D. Ja kuten näkyy, pikkutaskuja on monta!

Täytyy sanoa että kaiken harkinnan ja odotuksen arvonen ostos. Musta on ok tuhlata rahaa laadukkaaseen laukkuun ainakin tän verran. Tiedän kyllä että tässä myös se merkki maksaa vähän, mutta kohtuullisuuden rajoilla ollaan :) Nyt täytyy sanoa, ettei seuraavia merkkiostoksia ole ihan heti tiedossa :D. Ei sitä kuitenkaan tiedä jos jotain keksii ja rahoja säästyy :).

Mitäs te tykkäätte mun laukusta, entä onko teillä jotain ostoshaaveita?

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana laukku! Toi on mun toivelistalla ;)

    VastaaPoista
  2. eikaaaa, taa on niin ihana!! oon kuolannu tota samaa:D just viikko sit yks nainen sano keta oli taal ku sil oli korsin laukku ja sanoin et haluisin tollasen ni se sano et albuquerques ois mk:n like...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää en oo yhtää huomannu teijän kommentteja! Ja niin on! :D ja sun täytyy toivoo et pääset sinne, Mk:than on jenkkilässä muutenkin halvempii! :)

      Poista
  3. OON NIIN KADE D::: itse saan saman mutta mustana vasta jouluna ): siihen asti pitää odottaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä oo! Ei siihen jouluun oo niin kauaa aikaa :D Ja se mustaki oli tosi upee! :)

      Poista