27. marraskuuta 2012

Dear Santa

Ajattelin tehdä taas tämmöisen joululahjat-haavelistan viime vuoden tapaan:


  • Hajuvedet: Miss Dior mulla jo onkin, mutta tykkään siitä tosi paljon ja viime joulun pullo on jo lopussa. Flowerbomb ja Signorina on ihania kans, haluaisin toiseksi tuoksuksi jomman kumman.


  • Toi zoomi objektiivi oli viime vuonnakin listalla, mutta edelleen sitä kaipaisin. No jos ei tärppää tälläkään kertaa niin voisin miettiä vaikka synttärilahjaksi itselleni :).


  • Guessin rannekoru on myös viimevuoden toive, se vaan sopisi niin kivasti mun kaulakoruun.


  • Tuo Fujitsun Ultrabook -läppäri ois kans upea! Tiiän, en periaatteessa tarvitsis uutta konetta, mutta toisaalta mun kone on _iso_ ja tässä näyttö temppuilee välillä. Tätä en kuitenkaan suurella todennäköisyydellä saa, mutta hei aina voi haaveilla! :)


  • Sitte loppuun jotain halvempaakin. Toi velourasu on Juicy Couturen, mutta mulle kelpais vallan mainiosti Cubuksen tai vastaavan yksilö. Tossut ois kan ihanat ja pehmeät, mutta ei myöskään ne tarpeellisimmat.

Sen lisäksi mua voi lahjoa esim. Serrannon 2. tuotankokaudella, suklaalla ja kaikella söpöllä! :)

Kuulostimpas mä tässä postauksessa tosi itserakkaalta ja ahneelta lapselta. Mä en siis todellakaan tarvitse mitään, tai edes toivo, noi on lähinnä sellasia haaveita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti