24. marraskuuta 2012

And now I'm doing shows in Helsinki


create gif


 No terve taas! Mulla on ollu laiskafiilis taas hetken tän blogin suhteen mutta ehkä täältä noustaan. Viime viikko oli koeviikko ja mulla on ollu paljon aikaa kirjojen äärressä. Juhani tosin tuli yöks tiistaina ku keskiviikko oli vapaapäivä. Käytiin Pancho Villassa syömässä ja nam oli hyvää <3. Söin sellasen burriton ja ton kakkupalan :).

 Eilen äikän kokeen jälkeen juoksin asemalle ja otin junan kohti Helsinkiä. Menin eka keskustaan ihailee Stockmannin jouluosastoo ja sen jälkeen kiertelin, mutta mitään en ostanut! Sen jälkeen otin metron kohti Hakaniemeä, mutta meninkin vahingossa Sörnäisiin saakka. Ajattelin että kyllähän mä nyt tästä helposti osaan eka Jameralle ja sitten Kallion Lukiolle. No arvatkaa vaan osasinko :D. Harhailin jonku reilu puolisen tuntia ympäri Kalliota kunnes tajusin napsauttaa puhelimen gps:n päälle ja suunnistin suoraan lukiolle. Koko reissun syy oli siis kaverini Niken tanssiproggis jonka esitys oli. Ja herranjumala ne tanssit oli upeita! Olin ihan myyty ja harmittelin kun en osaa ite yhtään tanssia. Esityksen jälkeen pikaiset juttelut Niken kanssa ja sitten täyttä häkää kohti rautatieasemaa ja junaa. Illalla mulla nimittäin oli vielä harkkapeli poikia vastaan, joka meni ihan hyvin!

Tänään mä siivosin mun vaatekaapit ja tuli taas todettua että mulla on ihan hirveesti vaatteita! En tarttis nyt yhtään mitään lisää. Samalla tuli muuten löydettyä uudestaan pari lempparia ja täytyy saada ne heti käyttöön! Mua ärsyttää ihan hirveesti ku en saa otettua asukuvia, koska en saa ikinä itselaukasijalla asetuksia ja tarkennuksia kuntoon (yritetty on...) ja toisaalta en mä viiti aina jotain tuttua kuvaamaan pyytää, mutta kai pitäis :D. Vaatekaappioperaation jälkeen Mira tuli meille ja kihartelin sen hiukset ja juteltiin kaikkea. Miran lähdettyä mäkin suuntasin nopeesti Juhanin kautta hallille kattomaan Edarin peliä. Mä oon käynyt kattomassa Edarin pelejä nyt kaks ja puol kautta, enkä oo koskaan nähnyt niiden häviävän. No nyt näin.

Huomenna mulla on taas pelejä ja Myllypurossa meneekin koko iltapäivä kun pelit on ihan miten sattuu. Maanantai ja tiistai mulla onki koeviikkoa vielä, ja vuorossa espanjan ja enkun kokeet ja keskiviikkona alkaakin uus jakso! Ja joulukuukin on ihan kohta, kauheeta ku aika menee nopeesti :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti