17. toukokuuta 2012

Back In Business

Heippa pitkästä aikaa, mä oon kuvioissa taas! Koneessa tosiaan emolevy kilahti ja se käväs huollossa. Sen lisäks tähän piti asentaa windows ja pari muuta juttua uudestaan. Kaiken päälle tappelin ton kuvien siirron kanssa muutaman tunnin! Mutta nyt on kuvat koneella ja muokattuna ja päästään ite asiaan.

Tässä semmosen kolmen viikon aikana on ehtiny tapahtua vaikka mitä. Oon hengaillu paljo kavereitten kaa, Juhanin kanssa, Ollu mukana onnistuneessa parituksessa, shoppaillu, ajellu paljon skopalla, tehny peruskoulun vikat kokeet, liian monen niistä feilannu, mut silti ollu ihan tyytyväinen. Oon viettäny nyt niin vappua kun helatorstaita, pitäny kisakatsomoa ja käyny pelaamassa tosi paljon säbää ja kävinhän mä tossa säbävaimoilemassa ku käytii kattoo C-poikien peli. Sen lisäks oon tehny duunia ku hullu ja alottanu pakkaamisen. Mä nimittäin lähden ylihuomenna Ranskaan! Jos joku muistaa sen helmikuisen vaihtari-jutun, tää kuuluu just siihen, nyt on mun vuoro matkustella! Eli vietetään ekaks viikonloppu Pariisissa ja sen jälkeen lähetään länsirannikolle Nantesiin isäntäperheisiin. Tulee olee niin siistii!

Nyt tiivistettynä kuvia viimeviikoilta:


Nyt pakkaileen, huomenna aattelin ainaki ajastaa jotain reissun ajaksi, kattoo nyt kerkeiskö sitä tekee jonku toisenki jonka vois pistää jo huomenna, heipsu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti