8. huhtikuuta 2012

Jos haluut sitä miestä niin ota kiinni ja pussaa

Poju - haluu sitä miestä







Mun pääsiäinen on ollut harvinaisen laiska! En oo ollu missään, ja rahatilannekki on estäny. Oon nähny kyl kavereit, jillaillu paljon himas ja kuntoillu! Mulle on iskeny joku ihan järkyttävä kriisi mun vartalosta ja pian lähestyvästä kesästä. Tässä on siis menny aikaa myös lenkillä ravatessa ja lihaskuntoo tehdessä :D. Eilen olin ensin kiertelemässä Willassa, ja jessus mä rakastuin yhteen kauppaan. Ei, ei se myynyt vaatteita, ei kenkiä eikä ees ruokaa. Se on nimeltään Tiger, semmonen tiimarin tyyppinen kauppa; täynnä kaikkee mitä ei tienny tarvitsevansa :D. Kiertelyn jälkeen kävin moikkaamassa kummityttöä ja tuitui se oli söpö :3. Ärsyttää ku en nää sitä niin usein ja se kasvaa kumminki niin nopeesti :(! Käytiin Piitan kanssa kuvailemassa meijän pihalla, tai no tarkotus oli kuvata auringonlaskuu mut se laski liian nopeesti :(. Tänään olin Loimaan suunnalla sukuloimassa. Reissuhan oli sinänsä melko koominen, oli melko vaikea pitää pokkaa kun joku isoisotäti kysyy että onko mulla peruukki (joo-o tyyliltään tää täti on jämähtäny sinne 60-luvun tienoille, jollon maailman paras keksintö tais olla peruukki), kiharretut hiukset kun sattu olee :D. Huomenna pitäis tehä kouluhommia ja käydä harkoissa, apua vikat harkat ennen keskiviikkosta finaalii :O. Panikoin sitä aika pahasti. Mut nyt muualle, heipat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti