25. maaliskuuta 2012

Whose In your head?

Jääny vähän soimaan päähän!

Moi kaikille ihanille! Eli tänään on kotiuduttu isoskoulutusleiriltä Nokialta. Kivaa oli, enkä mä tietenkään jääny yksin vaikka niin panikoinki aluks :). Tutustuin paremmin moniin ihaniin tytsyihin! Kuvia on muutama, mutta en nyt laita niitä tänne, koska en tiiä tykkääkö muut että niiden naamat näkyis täällä. 

En tainnu mainita, mutta tilattiin tossa viikko sitte E.l.f:ltä meikkejä Ainon ja Piitan kanssa. E.l.f. on siis brittiläinen kosmetiikkamerkki, joka on ihan järkyttävän halpa! Lukuunottamatta Studio-sarjaa, kaikki tuotteet ovat 1,70e kappale, ei paha vai mitä? Toimitus kestää alle 40e (kuten meillä) tilauksissa 7-14 päivää siitä lähtien kun he paketin pistävät eteenpäin. Sain tiistaina ilmoituksen, että nyt ne tuotteet olis pistetty postiin, eli aloin oottaa kuumeisesti ensviikkoa. No kumminkin, Piita kerto kun tulin kotiin, että paketti oli tullut jo! Olin ihan innoissani ja aloin heti testaamaan kaikkia tuotteita! Kuvasin ne myös teille :).


Tässä kaikki mitä tilasin, yhteensä hintaa tais tulla sellaset 13e

"aurinkopuuteri" toi on oikeesti jopa mulle liian vaaleeta aurinkopuuteriks :D No mut käytän tota sillein korostukseen aurinkopuuterin tyyppisesti. 

Ihan perus luomiväri, tää taitaa päästä päivittäiseen käyttöön

poskipuna, joka ei oo oikeesti ihan noin ruskeeta :D

vedenkestävä tussiliner, kivaa vaihteluu geelille :)

ripsentaivutin, tästä nyt ei oo mitään sanottavaa, hyvin kumminkin hoitaa hommansa 

irtoripset, tossa luki että noitten pitäis olla luonnolliset, no ei kyllä tosiaan ole :D emmä näitä arkikäyttöön aatellukkaan :D



pari sivellintä, mä oon oikeesti ettiny meikkivoidesivellintä tosia kauan, joka ei maksais yli 15e, no nyt löyty! toi puuterisivellin toimi kans tosi hyvin.

Tossa noi mun ostokset, mitäs mieltä ootte? Entä onko joku muu tilannu tuolta? :)

4 kommenttia:

  1. voi vitsii! oon kateellinen! oon ihan sairaan kauan haaveillu noista e.l.f:n meikeistä, mut kukaa ei oo halunnu tilaa mun kaa :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hitsii, mullaki oli vähän toi sama ongelma :S! Mut mä voin jossain myöhemmäs välis tilata sielt sun kaa, sinne jäi mont kivan olosta juttua :)

      Poista
  2. En ole koskaan tilannut e.l.f tuotteita. joku kerta voisi kokeilla. :)

    xx Heidi Caterina

    Käy toki kurkkaamassa mun muotiblogia,
    Searchingforlbd.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan, paljon kivoja tuotteita!
      Ja blogis vaikutti tosi kivalta :)

      Poista