29. maaliskuuta 2012

29.3.

Alkuun pahoittelut, kuvia ei ole, en ole kantanut kameraa mukana. Tänään on ollut ihana päivä. Aamulla tosin menetin hermoni skootterin kanssa joka taitaa olla rikki. Ehdin kumminkin ihan hyvin kouluun, koska se alkoi vasta kymmeneltä. Koulupäivä meni ihan rattosasti uutta kaappia tutkiessa. Sen jälkeen poljinkin Hyvinkään uuteen kauppakeskukseen, Willaan. En ostanut paljon mitään, paitsi yhden pitsitopin Vilasta ja Juhanille boksereita Dressmannilta :D. Willa näyttää tosi kivalta, se on just sitä mitä Hyvinkää tartti. Ekana päivänä sinne nyt tosin oli tainnut tulla koko muu Hyvinkää mun seuraks, joten ruuhkaahan siellä oli. Käytiin Juhanin kanssa kattomassa myös uus Coffee House, mikä ei ollut hirveen huono paikka, mut aika kallis. Illalla vielä kävin kattomassa Juhanin luokan musikaalin. Melko Juhani-painotteinen päivä eikö? No siihen on syynsä, meille tuli tänään vuosi täyteen :).

Mä en oo koskaan ennen Juhania seurustellut, ja olin vahvasti sitä mieltä että en muuten tasan tulis koskaan seurustelemaankaan. Sitte tuli Juhani, tutustuttiin ehkä kaks viikkoa ja sitten me jo seurusteltiinki. Meillä ei siis koskaan oo ollu mitään kaverivaihetta, puhumattakaan siitä että mä oisin Juhania tuntenu ihmisenä paljon mitään, ennen ku virallisesti alettiin seurustelemaan. Mä en kumminkaa epäröiny alottaa suhdetta, oli semmonen tunne että nyt tai ei ikinä. Ja hyvin se tunne on kestänykki, jo vuoden päivät. 

On outoo ajatella tavallaan kuin läheiseks joku voi tulla ihmiselle. Mä oon niitä ihmisiä, joitten on vaikee luottaa keneenkään, ja luottamus vie hirveesti aikaa. Silti oon ihminen, jolle on helpottavinta puhua vaikeista asioista. Siksi ei oo mitään parempaa ku löytää ihminen, joka ymmärtää sua ilman että sanot mitään, tietää miten auttaa ja tukee aina, teit mitä tahansa. Se on mun mielestä parasta seurustelussa. Tietysti ton saman tunteen voi löytää hyvistä ystävistä, ja onneksi moni löytääkin. Kyllä mä mun läheisimpiin kavereihinikin luotan, mut Juhani on se jolle mä voin kertoo aina kaiken pelkäämättä. 

Tästä tuli vähän tämmönen lässynlässyn postaus, mutta ainakin joku sai illan naurut jos ei muuta, palaillaan paremman asian kanssa myöhemmin :).

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana 'lässynlässynpostaus'! Voi kun joskus sais iteki kokee saman (: onnee teille ihan hirmusesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanni kiitti paljon ja aivan varmasti saat kokee! (:

      Poista
  2. onnee, ei munkaa mielest ollu mikää liian lässyn lässyn!!!

    VastaaPoista