31. joulukuuta 2012

Ens vuonna se muuttuu kaikki paremmaks taittuuu, vuosi kun vaihtuu

Ei vaan mulla on ollut ihan kiva vuosi. Ja aattelin jakaa sen teijänki kanssa näin koosteena. Pistäkää alta siis soimaan jo perinteeksi muodostunut DJ Earwormin mashup tältä vuodelta ja nauttikaa! :D


Tammikuu

Tammikuu muistetaan ainakin synttäreistä! Noora ja Aino täytti molemmat 18 ja juhlittiin niitä parin viikon välein. Tammikuun alussa ei ollu paljo mitään lunta mut lopussa tais ollakki vähän enemmän.

Helmikuu
 
Helmikuu oli ihan mahtava ja tapahtumarikas! Ranskalaiset tuli meille Suomeen ja ihan huippua oli! Käytiin pelaa curlingia ja shoppailtiin ja kaikkee. Sen jälkeen oli Lmfaon keikka, ja se oli niin siisti! Hiihtolomalla mä puolestaan olin Tahkolla laskettelemassa Juhanin ja sen porukoitten kanssa. Kyl mä Helmikuussa olin myös ihan normaalisti kavereitten kanssa, sluibailtiin koulussa ja kävin valmentamassa. Viian synttäritki oli alkukuusta!

Maaliskuu

Maaliskuussa mulla oli synttärit! Jeejee, kuustoista täynnä. Muita kohokohtia oli mun ja Juhanin eka vuospäivä, iskoleiri ja Cardiganien vierailu. Koulua oli aika paljon, tosin sielläkin opiskeltiin vähän niin ja näin.

Huhtikuu
Huhtikuun alussa käytiin syömässä vuospäivän kunniaks Amarillossa. Vietin myös aikaa kavereitten kanssa mm. Just Dancen ja koriksen kattomisen parissa. Meillä oli myös TFT-turnaus Tampereella, jolla oli aika kauaskantoset seuraukset, eikä niin hyvät...

Toukokuu

Toukokuussakin tapahtu paljon. Vappuna oltiin Juhanilla ja paritettiin Jassu ja Atte :). Toukokuun tärkein juttu oli kuitenkin Ranskan reissu. Mentiin siis niiden ranskalaisten luo jotka oli meillä helmikuussa. Toi reissu oli aivan täydellinen ja lähtisin millon vaan uudelleen! Peruskoulu päättyi Toukokuun lopussa ja sanoin heipat yhdeksälle vuodelle Puolimatkassa, sekä luokalle, jonka kanssa oltiin koko yläaste. Itkin kuin hullu, vaikka suurta osaa noista tytöistä on kyllä nähty. Päätin muuten peruskoulun keskiarvolla 9,5 ja sain stipendin :).

Kesäkuu
Kesäkuun alku meni töissä, jotka väsytti ihan hirveesti. Hommasin salikortin koko kesäks ja siellä tuli käytyä ahkerasti. Juhanin synttäreinä 5.6. lähdettiin kohti Suvilahtea ja kattomaan herraa nimeltä Pitbull. Loistava keikka part 2. Puolessa välissä kesäkuuta lähettiin viikoks Espanjaan meijän perhe ja Juhani mukana. Reissu oli rentouttava ja tosi ihana.

Heinäkuu
Mun kesäloma oli parhaimmillaan Heinäkuussa. Töitä oli vaan viikko ja sain muuten nauttia vapaudesta (ja palkoista!) Kaverien kanssa aika vierähtikin pääosin. Tuli käytyä Linnanmäellä, Kulomäellä ja vaikka missä!

Elokuu
Mä tykkään elokuusta yleensäkki, paras sää ja kouluki maistuu vielä. Elokuussa oltiin Lahdessa katusäbäturnauksessa, joka meni ihan hienosti kai? Helsingissäkin tuli vierailtua, kuin myös mäntsälässä ja ekohesellä. Ja koulu alko! Muistan ihan selvästi ku jännittyneenä istuin Hykin aulassa ja pelkäsin kamalasti mitä tästä tulee. 

Syyskuu

Syyskuu oli aika koulupainotteinen. Ykkösillä oli Nasuviikko jolloin tutusttiin paremmin muihin ykkösiin ja pukeuduttiin ties miksi ja meitä ykkösiä kiusattiin :D. Mentiin Sannin kanssa myös liikan seikkailukurssille, joka oli tosi kiva! Harrastettiin myös valokuvaamista ja salibandyä. Ja voi, meidän pikku Jassu meni olkapääleikkaukseen ja käytiin sitten kattomassa sitä reppanaa sairaalassa.

Lokakuu
Lokakuu oli tosi sekava kuukausi, mihin sekin meni? Peleissä juostiin, sekä omissa että poikien. Oltiin esiintymässä koulun vuosijuhlassa kuoron kanssa (kerroinkohan mä koskaan että semmoseeseenki oon liittyny?) Kokeitten palautus oli ja mikä parhautta, Willan toinen osa aukes! Eli Hyvinkääkin sai omat Ginat, H&M:nsä ja Cubuksensa. Syyslomalla mä en tehny mitään muuta ku ollu kotona, töissä, serkun synttäreillä ja käväsin valtterissa :).

Marraskuu
Tästä tää mun kiire alko. Pelejä sateli, samoin kun koulujuttuja. Kävin mä tosin säbämessuillakin. Mutta oikeesti, ihan järkyttävän tylsä kuukausi. Täs kuussa mul tais mennä huonoiten muutenkin jos en ihan väärin muista.

Joulukuu
Vika kuukaus ja ehdottomasti kiireisin. Ekana mua stressas voimistelun joulunäytös ja miten mun ryhmät onnistuu. Noh, siitäkin selvittiin. Tokana oli Miran synttärit jois oli omat säätönsä ja kolmantena vielä koulun joulujuhla jossa laulettiin Shake-up Christmas. Tän lisäks oli ihanat pikkujoulut ja pelitkin. Itse joulu meni hyvin ja rauhallisesti, samoin kuin välipäivät. Uusi vuosi ajateltiin viettää Miralla pienellä porukalla.

Ihana vuosi oli tää 2012, aika paljon tapahtumia. Kiitos kaikille kavereille, perheelle, tutuille ja erityisesti Juhanille, te teitte mun vuodesta niin ihanan ku se oli!

4 kommenttia: