21. tammikuuta 2012

Get your ass back home



Tällä viikolla oon mm...

...leiponut kakun (koristelu ei menny niin putkeen, mut hyvää oli!)...



...kuvannut turhia kuvia ulkoa kun venailin bussia parina päivänä...


...ollut katsomassa kun sch voitti ifk:n eilen...



...ja shoppaillut! Noi chinot löyty Oh My Gosh -outletista Vantaalta, makso vaan 20e, iihanat! Ja ei noi korkkaritkaa kauheet oo, 15e ja kotosasti Prismasta :DDD. Kaikki kunnon bloggarit shoppailee kenkänsä aina dinskosta yms. mutta ehei, Liina löytää kloponsa Prismasta, no kengät mitkä kengät ja noita myytiin myös Mekassa :D Sen lisäks mukaan tarttu toppi, lasketteluvaatteita ja parit söpöt alusvaatteet.

Tässä viikon aikana on ollu vaikka kaikenlaista. Suurimman osan ajasta oon kyllä nysvänny kotona tai harkoissa tai töissä. Okei eilen kyl olin kattomas säbää, tai no eniten ehkä juorusin muitten kanssa :). Huomenna onki sitte isko ja sen jälkee Juhanin luo! Ens viikosta pitäis tulla vähän mielenkiintosempi. Tai no ainaki yritän tehä siit tapahtumarikkaamman. Aino ainaki täyttää 18, joten viikonloppuna onki sitte bileiden aika ja jei, Juhani tulee meille yöks. Vois myös muuten nähä kaikkii kavereita, ku oon jättäny ne ihan huomioitta, sori pojat!

Kauhee muute ku tää aika menee nopeesti! Ihan pian on jo helmikuu ja meille tulee ranskalainen vaihtari viikoks, sen jälkeen on ystävänpäivä ja sitte jo hiihtoloma! Ja kerranki mulla on jotain muuta ohjelmaa hiihtolomaks, ku töitä tai vaihtoehtosesti risteily. Tää tytsy suuntaa nimittäin Tahkolle! Sitä ootellessa, pitäis vielä muutama viikko jaksaa:).

4 kommenttia: